Maar aangezien het weer en de voorspelling was ik om 7 uur op stal.
Op naar het land Danc halen...die stond met zijn hoofd in de baal met kuil en wilde eigelijk helemaal niet weg om wat te gaan doen. Gelukkig kon ik hem met een knuffelen en lekker brokjes na het werk omkopen

Om 7.40 was ik in de bak. Mijn mede wij-zijn-altijd-vroeg-op-stal genoot ging buiten rijden en ik in de bak.
Nu moeten jullie weten dat we de afgelopen tijd niet de bak hebben gereden omdat het net een mini Sahara was. Wel hebben we op het veld naast de stal gereden, dus we zijn gewoon verder gegaan met dressuur hoor

Na al die regenbuien was de bak weer begaanbaar. Dus wij de poging maar wagen....
Wel is de bak erg zwaar maar we hebben eerst lekker een kwartier losgestapt. Wat voltes gereden en daarna lekker figuren in draf gereden. Gevolgt met weer figuren in stap.
VOor de rest niet gegaloppeerd want ik heb een zware blaasonsteking een een infectie in mijn buik dus wilde niet de hard van stapel lopen.
Danc was super braaf en luisterde erg goed. Ben helemaal happy met mijn fjordie(en wilde dit even met jullie delen