Donderdag zou mijn eerste springles zijn van een andere instructrice. Het begon goed, we waren deze keer met zijn 3en dus erg rustig. Halverwege de les gingen we balkjes lopen, totdat de instructrice zei dat Fjordy niet zuiver liep. Ik voelde er zelf niks van, dus vroeg wat zij er van vond en aan Fjordy's andere verzorger die mee was. (Zij rijd hem al 4 jaar). We zouden gewoon even doorrijden, en het aankijken. Na 10 minuten kwam er een andere instructrice naar benen om te overleggen.
Zij vond het niet kunnen dat wij verder reden. Hij loopt volgens haar achter niet goed. Alsof hij het 'niet kan bijhouden' achter. Heel raar, want wij hebben dit nog nooit gemerkt... Toen begon ze over vroeger, dik 6 jaar terug heeft Fjordy ook op deze manege gelopen met een ander meisje. Hij scheen vroeger al zo te lopen en hierdoor wisten ze gelijk dat het dé Fjordy was van vroeger.
We hebben het er nog even over gehad, maar we weten niet wat we ermee aan moeten. Fjordy loopt altijd zo, hij schijnt niks geen pijn te hebben want hij loopt als een tierelier ! Geeft nooit op, en een giga doorzettingsvermogen hoe moe hij ook is. En dan van vroeger, dan blijkt hij het dus vanaf klein al gehad te hebben aangezien hij nu alweer 9 a 10 jaar is. En vorige week... in de les is er niks van gezegd.
We laten hem nu gewoon staan, en gaan maandag weer naar de springles. Deze les wordt gegegeven door de instructrice die mij die dressuurles gaf. Dan kan ik vragen wat zij er van vind, aangezien ik er vorige keer niks van gehoord had..
Angela, de andere verzorger, laat de dierenarts maar komen in de hoop dat Fjordy's eigenaar het wilt betalen.
Ik ben benieuwd..