Sinds de Paardrijvierdaagse (12 t/m 15 juli) is ze echt enorm druk en veeel te snel met rijden in de bak. De Fjordsport ging nog redelijk zaterdag, maar ook tikkie snel (Verslag bij FS). Maar dinsdagavond sloeg alles. Ik was alleen aan het rijden (dus al geen andere paarden om je van op te winden) en met opstappen stond ze al niet stil. Losstappen werd snelwandelen en bij de eerste keer aandraven vloog ze zo ongeveer naar de andere kant van de bak. Klaar af en gaaaaaaaan

En gister begon het opnieuw, grmbll. Had gister dik half uurtje les. En tis niet te geloven. Na een half uur werken gaan we uitstappen. Ik geef dan maximaal lange teugel. En ze was dus nog niet rustig. Zo snel stappen dat we de rest die achter mij reed binnen 5 minuten hadden ingehaald

Ik snap werkelijk niet waar ze deze energie vandaan haalt. Of tis het resultaat van de Vierdaagse of toch het voer. Geen idee. Nisko krijgt per dag 1 kilo basisbrok van Subli. Voorheen kreeg ze ponybrok. In beide zit niets bijzonders qua energie. Nisko is al niet al te dik (zal vandaag ff foto's bij PP plaatsen) en als ik naar de keuring ga, wil ik dat ze er toch een beetje fatsoenlijk uitziet.
En o ja, de laatste mogelijkheid is natuurlijk dat ik een volbloed in Fjordvermomming heb