Hoe krijg je je paard écht boos
Ros kan achteraan sluiten in de rij, die heeft er ook een gruwelijke hekel aan. Als ik iets te dichtbij zijn hoofd komt gaat hij al staan drentelen (lees proberen zo hard mogelijk aan je halstertouw trekken in de hoop dat hij door midden breekt). Ik doe het altijd met de spons en dan is ie wel weer kuikenmak gelukkig!
ik laat hem de komende 3 jaar ook wel weer met rust daar, paard pesten is ook mijn hobby nietWodan schreef:Sjors is niet de enige die dit niet leuk vind. Wodan wordt echt link die gaat bijt bewegingen maken en zijn neus gaten dicht knijpen en oren plat. Kwaaier kan ik hem niet maken.
Gelukkig is het jouw deze keer wel gelukt. Ik wil het ook al 5 jaar doen, maar heb het opgegeven.

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Dat heb ik gister ook gedaanEvaliensvenna schreef:haha, volgens mij houd geen 1 paard ervan, ik doe de laatste dagen elke keer met de tuinslang en spuit echt vol op dr kop een paar seconde. gemeen he, gaat ze flemen en daarna schudden. Ze is altijd bang voor water in haar oren. Verder vind ze het heerlijk.

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
hier nog iemand die op een idee is gebracht
Gisteren ook die voorpluk van Vera eens gedaan, voor het eerst sinds ik haar heb, hij is weer wit met zwart
En ook mij werd het niet in dank afgenomen

Gisteren ook die voorpluk van Vera eens gedaan, voor het eerst sinds ik haar heb, hij is weer wit met zwart

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Tja Marieke, volgens mij is er laatst op een clinic ook al bewezen dat Nais een bijzonder paard isNaisven schreef:Heb ik dan de enige knol die water lekker vindt? Nais gaat zelf met z'n hoofd onder de slang staan (ik kan bijna z'n oren uitspuiten)...

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd