het zal toch niet he?........... [update pag. 2]

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 25 jul 2006, 13:17

Ik heb vanmorgen een lekker staprondje samen met Josien gemaakt en toen heb ik haar daarna lekker helemaal goed gewassen met tea tree shampoo, ik heb (in navolging van Sas) ook haar voorpluk helemaal uitgesopt............... ik wist niet dat die zo wit kon zijn 8)7

Toen op stal gezet en hup daar ging ze weer, maar ze stond in een stal waar van die ringen in de muur zitten. Het zijn oude koeienstallen en die ringen zitten nog in de muren, dus hup met die reet tegen die ring. Ik heb haar maar verplaatst naar een andere stal, die is wel ietsje warmer, maar daar zitten niet van die ringen en daar is de muur vrij glad. Is overigens ook haar eigen stal. Tja, ik heb me er maar aan over gegeven en toen ze er eenmaal even in stond is ze gestopt met schuren en is aan haar hooi begonnen.

@Wendy: Wat betreft die manen, het is mij opgevallen dat ze totaal geen wondjes heeft in die manen en geen schilfers. Ik weet nog van Nena dat die altijd wondjes en heel veel schilfers had, dus dat stelt mij weer gerust. En dat knabbelen....................jij weet niet hoe idioot die 2 kunnen doen als ze bij elkaar staan. Haar manen zijn trouwens ook weer heel erg aan het groeien.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » di 25 jul 2006, 19:57

nou hoop voor je dat het n tic met die stal is

mijn merrie had ook niet altijd schilfers
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 25 jul 2006, 20:27

nee, maar voor zover ik weet blijven eczemers schuren en dat doet ze niet, het is even als ze op stal komt, maar daarna is ze rustig gaan eten. Ik wacht het nog wel even af, ik weet het op dit moment gewoon even niet......................ik word constant heen en weer geschud tussen wel en niet |(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

DaphneT

Bericht door DaphneT » wo 26 jul 2006, 12:00

Oei, dat is zeker niet te hopen. Maar denk ook wel dat het het weer is hoor, Paula schuurt ook met dit weer aan haar staart, niet heel erg, maar dit doet ze anders nooit. Het is een kwestie van afwachten denk ik, maar ik hoop het beste voor je.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jul 2006, 12:19

ik ben benieuwd wat ik vanavond op stal aantref, de staleigenaar heeft ze binnen gezet vanochtend, dus nou maar afwachten hoe ze erbij staat vanavond.
Volgens mijn vriendin stond ze er gisteren goed bij, was niets te zien van verder schuren, dus ik heb weer hoop dat het alleen van het warme weer is

Plaats reactie