Zomaar gebeten

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 14 jul 2006, 09:04

Ik ga met de rest mee!! Hier staan ook twee soms bijtende fjorden. De een begint te bijten tijdens het poetsen, dit vind ze helemaal niks en dus bijt ze als ze de kans krijgt. Daarnaast grijpt ze ook kleine kinderen soms, als ze in het land lopen ofzo...daar houden we dan dus rekening mee. (dat de mogelijkheid altijd bestaat)

Andere bijt onbewust. Die begint met kriebelen en likken en vervolgens zet ze dr tanden dr heel voorzichtig in (=Sas O:)). Heeft mij gelukkig nog nooit gebeten maar heb al wel paar keer een stel tanden voelen aankomen..

Als ze hier bijten krijgen ze een beste oplawaaier over hun neus geworpen en een dikke schreeuw. Tot nu toe kwam dat goed over!

Niet opgeven en afleren dus!! Uvita is nog niet extreem lang bij je, dus je kunt ook niet verwachten dat het zo even in een paar weken over is (terwijl ze dit misschien jaren gedaan heeft)
Geluk is de vrucht van intens werk
Jesziica

Bericht door Jesziica » vr 14 jul 2006, 10:09

Ze heeft het niet gedaan bij de vorige eigenaar, ik heb nog contact met haar. Alleen hapte ze wel eens. Maar ik denk omdat ze altijd op het land heeft gestaan met aleen haar zusje en moeder, en bijna niks heeft gedaan, dat het misschien daardoor komt. Maarja ik hou wel vol :)
Plaats reactie