mijn verzorghaflinger Nikita van 3 jaar.
Omdat ik met shadow nog niet veel kan, heeft de eigenaresse van stal gevraagd of ik 1 van haar2 3-jarige haflingers wilde inrijden, mede ook omdat ik daar "ervaring" mee had. Nu had ik Piet wel zelf ingereden, maar das wel wat jaartjes geleden geweest.
Omdat ik het toch leuk vond en Nikita een leuke pony is, ben ik met haar aan de slag gegaan. Samen met mijn stalgenootje en de eigenaresse van Nikki (zo noemen we haar). Eerst aan het touwtje stappen en een beetje draven.
Maar vandaag moest het er maar van komen en ben ik opgestapt en gaan rijden. Niks geen touwtje, gewoon lekker los in de bak. Het ging super en algauw ben ik gaan draven. Ze heeft geen stap verkeerd gezet en is superbraaf onder het zadel. Na zo'n half uurtje ben ik gestopt en morgen gaan we weer.
En shadow ?? Die stond te kijken vanuit de wei met dromerige ogen van "was ik maar vast 3 jaar". Die vind het zo leuk om aan het werk te zijn voor het vrouwtje, maarja ze moet nog effies wachten.....
Ik heb er een paar foto's van, maar moet ik nog eventjes aanpassen en dan laat ik ze wel zien...
vandaag heb ik voor het eerst "echt"gereden op..
vandaag heb ik voor het eerst "echt"gereden op..
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
super dat ze het zo goed oppakt!!
ze heeft zeker al wel een goede conditie?? dat je draaft en alles.
zorro is na een kwartier stappen al moe !
bouw het dan ook rustig op...
maar ja, luisteren naar je paard...
en als ze zelfs draaft gelijk, dan gaat t helemaal goed
ze heeft zeker al wel een goede conditie?? dat je draaft en alles.
zorro is na een kwartier stappen al moe !

bouw het dan ook rustig op...
maar ja, luisteren naar je paard...
en als ze zelfs draaft gelijk, dan gaat t helemaal goed

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!