Met Crystal naar buiten geweest

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

Met Crystal naar buiten geweest

Bericht door nobbygaard » za 08 jul 2006, 18:29

Gistermiddag en vanochtend ben ik met Crystal en Nobby even op het fietspad langs de weg een stukje gaan lopen. Ik had Crystal vast in mijn linkerhand en Nobby rechts. Gistermiddag had Crystal nog bij elke auto en vooral tegemoet komende fietsers dat ze weg sprong of wilde omdraaien. Maar vanochtend liep ze met de auto's (zelfs vrachtwagens) gewoon door *o/* of ze dit deed al jaren doet. Alleen tegemoet komende fietsers van zo dichtbij vind ze nog maar niets :? . Zelfs toen opa (dat is de vader van onze staleigenaar, deze man is rond de 85e en komt nog steeds 3 keer per dag op zijn fiets naar zijn 10 paarden op stal kijken. Hij voert ze zelf nog en zet ze nog zelf naar buiten, alleen uitmesten doet zijn zoon nu voor hem. Maar dat even terzijde) ons tegemoet kwam draaide ze zich met alle geweld om en wilde weg proberen te rennen. Maar Nobby is zo koel buiten in haar hoofd dat die gewoon rustig bleef staan en toen bleef Crystal dan maar ook staan. Nadat we even met opa hadden staan te praten, vond Crystal de fiets van dichtbij toch wel interessant. Maar dat opstappen en fietsen is toch maar niets. Morgenvroeg voordat ik met vakantie ga, gaan we gewoon nog eventjes een wandeling maken. Wie weet hoe ze dan is, het zal dan wel op zondagochtend rustig zijn.
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » za 08 jul 2006, 18:45

Wat heerlijk dat dat al zo goed gaat joh!
Het komt wel helemaal goed met Crystal :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 08 jul 2006, 19:49

ja aan haar mama heeft ze een goed voorbeeld natuurlijk, dat is wel fijn dat Nobby haar een beetje vertrouwen kan geven. Prettige vakantie trouwens :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Ydel

Bericht door Ydel » za 08 jul 2006, 22:04

lekker dat het zo goed gaat joh!!!
en als ze aan moeders een goed voorbeeld heeft, komt het helemaal goed ;)
en inderdaad een fijne vakantie!!
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 09 jul 2006, 08:40

Jong geleerd is oud gedaan :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » zo 09 jul 2006, 20:31

wat fijn, als je nou dat fietspad afloopt en de straat overteekt zit je bijna in mijn achtertuin, echt daar passen de fjordjes wel in, volgende keer n bakkie doen Naat :D
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
DaphneT

Bericht door DaphneT » ma 10 jul 2006, 16:42

Wat leuk dat je haar al meeneemt. Goede les zo te horen! Leuk. Enne fijne vakantie!
Plaats reactie