Gisteravond ben ik gezellig samen met een vriendin en haar fjord Priscus (v. Havstad) naar Hoek van Holland geweest. We gingen pas om half 8 van stal weg en waren om half 9 op het strand. En wat vonden de paardjes en wij het weer heerlijk! Het was gelukkig niet echt druk op het strand, alleen hier en daar een beetje enge vliegers

Wij dachten lekker hard te gaan galloperen alleen dachten Skreia en Priscus daar anders over

Die hadden zoiets van er zit toch niks achter ons die in kunnen halen dus waarom zouden we nou hard gaan

We hebben hier en daar nog wel een nek aan nek raceje gehouden.
Na de heerlijk strandrit moesten we dan toch echt weer richting stal. Onderweg bij een benzinepomp nog ff lekker snoepies gehaald. We waren uiteindelijk tussen 23:15 en 23:30 weer terug op stal
Paardjes uitgeladen, eten gegeven, afgeborsteld en weer teruggbracht naar het land. En poehé wat was dat donker.
Ook maar even op de goeie gok de trailer schoongemaakt
Uiteindelijk was ik om half 1 thuis en heel erg blij om mijn bedje te zien om lekker te gaan
Maar dit soort dingen worden zeker voor herhaling vatbaar!

Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!