Hey,
Vandaag was het weer zo ver, de Zeeuwse dag van het paard te Vrouwenpolder en dus ook de Fjordenkeuring! Helaas heb ik die niet kunnen zien, aangezien wij er pas rond 13:00 waren met Herman.
Het is dit jaar het 25-jarig jubileum van Fjorden Zeeland en gingen daarom met 25 Fjorden de ring in en daar lieten we zien hoe veelzijdig de Fjord is en beeldden dus allemaal wat anders uit. Herman en ik gingen als ringrijders en ik had dus z'n hoofdstel en zo'n band voor om z'n hals helemaal opgepimpt en ik was natuurlijk in tenue! Uiteraard moest ik zonder zadel. Bij het wachten stond Herman af en toe behoorlijk te stuiteren (he hoe oud was je ook alweer?

), maar hij was verder wel rustig. Toen het zo ver was, met z'n allen de ring in! Ik heb eerst maar een rondje zonder lans gedaan, maar heb na dat rondje de lans er maar weer bij gepakt! Hij was behoorlijk opgefokt, maar was gelukkig goed bij te houden! Er werd wat verteld over iedereen en wat je uitbeeldde en verder was het bij ons allemaal wat kort en we waren daar een beetje teleurgesteld over, want we hadden er wel wat meer van verwacht! Zeker toen we later nog bij de hoofdring aan het kijken waren en het NRPS ook 25-jarig jubileum had en veel langer als ons in de ring waren, beetje jammer dus, maar verder was het wel hardstikke leuk en ik ben blijven zitten

Zelfs op het laatst, toen we allemaal in draf gingen en wij dus ook! De stuur was alleen zoek, dus ik reed overal en nergens maar het ging goed!
Foto's zullen vanzelf wel verschijnen
Groetjes, Miranda