Eerst gingen we even de paardjes bewonderen die daar stonden, o.a. Odin, Paula en Vicky en nog een miljoen andere merries!! Zo hee, wat veel fjorden op het moment!!
Wat ook super bijzonder was dat er een kleindochter stond van Jeskim, en ze leek er ook nog op, hihi.. Natuurlijk wat foto's van gemaakt.. Het was een dochter van Reinar, echt een heel leuk merrietje, maar wel klein, runs in the family!!!
Ook natuurlijk Zizoran nog even bewonderd!!!
Daarna ging Annabel rijden op Anton en dat was echt een machtig gezicht, hij was wel een beetje geil, maar wat wil je met al die merries om de bak heen..

Toen vroeg Annabel of ik er ook even op wilde!!!

Natuurlijk wilde ik dat, al vond ik het supereng!! Het ging gelukkig heel goed en Janna heeft daar foto's van gemaakt, let niet op mijn houding, hihi.. Het zadel was anders en dit paard tilt zijn voeten op, iets wat mijn eigen paarden nooit doen...
Hij was even een beetje door het dolle toen Vicky en Odin werden ingeladen, Evy was er dus ook even, en dus langs de bak kwamen, maar na een beetje eng moment kwam ik tot mijn heldere verstand om hem op de volte te zetten en hij kalmeerde weer..
Wat een heerlijk beest is het zeg!! Ik voelde mij helemaal vereerd dat ik op zijn rug mocht zitten!!
Ik kon vannacht ook helemaal niet meer slapen...
Annabel en Janna, bedankt voor een onvergetelijke avond!!!
Groetjes Esther..