Ze heeft zo'n mooi plekje, nog steeds samen met hubbie Joost en in verder gezelschap van een gevarieerde kudde. Ze stonden gezellig met z'n allen in de schuur te eten, uit de wind en regen.
Had haar het laatst gezien met de bruiloft van Thessa en Andre in augustus en ze was nu alweer erg veranderd, lekker aan het groeien, mooi pak haar erop, dik in orde! Ze zorgt ook wel dat ze genoeg eten binnen krijgt, ze is mooi op gewicht met een klein randje extra.
Ik zie er veel Drafur in, of Drafur nakomeling moet ik zeggen, waar de rest riep: Tea!!
Ik stond zonet trouwens naast Tea en toen zag ik ook wel weer wat de rest zag.
Haar even uit de paddock gehaald, even gepoetst en geknipt, deed ze keurig braaf. Ze heeft erg haar best gedaan op haar staart

Daarna even op stand in het weitje, maar dat zag ze niet meer zo zitten. Ze wilde eigenlijk wel terug naar de rest. Beetje stout dus, wat springen en draaien. Het is overigens wel een snelle tante, heb nu al heel wat ervaring met jonge paarden, maar ze draaide behendig om mij heen, dat wordt nog wat!!
Nog in de stal, helaas wat bewogen, maar dat tongetje!!

Jantje ongeduld:

Achterkantje:

Na de foto's weer lekker in de paddock en toen Joost er nog even uitgeplukt.
Die stond ook superbraaf stil op de poetsplek, even een schaar erdoor en beetje knuffelen. Wat een grote kerel wordt dat zeg! Wel leuk om daar zowel Yarra als Manus in terug te zien, ik zie echt zijn moeders hoofd terug, die heerlijke rustige ogen! Maar die stokmaat, waar gaat dat eindigen???
Nog een tijdje bijgekletst met Andre en Thessa, de 'kuikens' bewonderd enz. Wat een mooi plekje hebben ze daar!