cowboypaard?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
leoensuzanne

cowboypaard?

Bericht door leoensuzanne » vr 07 mar 2014, 20:47

Lisa, Jessie en ik wilden gaan rijden. Dus Anca, Evita en Fello werden gepoetst. Nadat Jessie nog even wat had 'gemend' met Mo, mocht hij met vriendin Jasmijn en grote vriendin Hikari in de bak.
Dus de 3 groten opgezadeld, iedereen erop en terwijl ik met Evita aan een touwtje naar de wei stap, kijk ik even naar de bak. Jasmijn stond ervoor, de anderen wat naar achteren.... Huh, ervoor? Die moest ín de bak staan!!! Dus Evi gevraagd of zij Jasmijn kon pakken. Maar ja, die is niet gek! Die liet zich niet pakken. En dus draafde ze naar de wei naast de bak!!!
Doordat wij de stoep hebben laten leggen, hebben we wat draden opengegooid, zodat we beter bij de stenen kunnen. En daar stond die kleine zwarte dame nu tussen. Dus snel Evita's touw naar Lisa gegooid en Fel en ik in een flinke stap en stukje draf naar de voorkant van de inrit en wei. (anders zou ze op de weg komen!). Evi kon haar maar niet pakken en Jasmijn vond het wel leuk om ons aan het werk te houden! Van voor naar achter, van links naar rechts over al liep ze. Tussen de stenen door, om de boom heen! Tja, zo'n kleine minishet kan overal tussendoor, ik met mijn Fel niet zo snel. Maar als een waar cowboypaard (of moet ik zeggen shetlanderpaard) vloog hij zo om te zorgen dat Jasmijn er niet door kon. Niet helemaal gelukt, ze liep op de weg!!!! _-:( Ik schrok me wezenloos. Maar gelukkig draafde ze weer over de inrit naar achteren. Toen maar geprobeerd zo goed en slecht als het ging, draden dicht te maken, alles aan de voorkant af te sluiten, dat ze daar niet weg kon. Jessie heeft uiteindelijk Fello mee naar de stal genomen en met een halster vastgezet. Toen hebben Jessie, Evi en ik geprobeerd om Jasmijn te pakken en Jessie kon dat gelukkig! Na bijna een uur!!! Pfoeh, ik was even witheet en vuurrood van de warmte. Dus die mocht voor straf op stal aan een touwtje en kon ik gaan rijden. Fel was lekker los, maar die had geloof ik niet zoveel zin meer na van hot naar her te gaan. Dus die mag morgen lekker mee naar de bossen. Maar we hebben onze beweging wel weer gehad voor vandaag!! Lang geleden dat ze dat heeft gedaan.. Maar nu meteen voor een goeie dus!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
wendys

Re: cowboypaard?

Bericht door wendys » vr 07 mar 2014, 22:18

Haha zoals ik op fb al zei, volgende keer met die doos frikandellen zwaaien en dreigen dat zij in de volgende doos zit als ze nu niet direct komt :D Haha rot snertlanders, veel te wendbaar!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Esther

Bericht door Esther » za 08 mar 2014, 07:28

Ja, dit heb ik ook wel eens met shetlanders mee gemaakt..
Heb bij eentje uiteindelijk moeten doen alsof ik een maiskolf opat. Dat vond ze zo raar dat ze dat even beter moest bekijken, HEBBES!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » za 08 mar 2014, 09:17

Tja als Jasmijn ontsnapt is, kan ik haar nauwelijks pakken. Jessie wel. Dus gelukkig was Jessie thuis, maar dat heeft ook nog een poos geduurd.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ootje

Bericht door Ootje » za 08 mar 2014, 17:39

Wat een boef!
Odette&Fenna
Plaats reactie