Zo dat is een dikke rekening kan me voorstellen dat je daar boos over bent,
Hebben ze niet tevoren overlegd met je wat ze in wilden spuiten? Lijkt me toch niet meer dan normaal voordat ze het klaarmaken en de naald erin zetten.
Die krammen zijn zinloos zo. Op zich ziet de wond er goed uit. Mag je ze zelf verwijderen of moet je daar iemand voor laten komen?
Ik vrees alleen wel dat reclameren over de rekening een eindeloos getouwtrek wordt.
Wij hebben begin dit jaar een akkefietje gehad met een bekende veterinair uit het noorden des lands over een factuur het drievoudige van jouw totaalkosten, echter hij had dingen echt nagelaten ondanks aandringen van degene die het paard aanbood voor ons en handelde daarmee compleet averechts van hoe een ander zou handelen in die situatie. Na maanden gezeur en een leuke brief van onze advocaat hebben we eindelijk kunnen schikken. Maar er was ook echt sprake van secundair handelen ik was desnoods naar de tuchtraad gegaan.
Lijkt mij dat je deze mensen moeilijk iets kan verwijten, ze zijn gekomen, hebben je paard behandeld, het toedienen van onstekingsremmers en ab is ook een normale handelswijze, ok die krammen zitten vreemd en zinloos maar ook daarmee is je paard geen schade berokkend. Blijven de hoge tarieven over. En als dat hun tarieven zijn dan is dat zo daar kan je iets van vinden en over praten maar ik vrees dat je gewoon moet betalen. Maar kan me me ergernis en boosheid voorstellen. Nooit meer heengaan !!
Wij zijn zelf bij DAP Wellensiek Nijkerk. Ik weet niet wat hun reisafstand is naar jou maar ze zitten ook veel in de regio Hoogland. Fijne en kundige paardenartsen, kan je de praktijk aanraden.
@Viv begrijp ik dat goed 11 visites en behandeling voor 150 euro? Is jouw veearts filantroop of doet hij/zij vrijwilligerswerk

? Want dat is wel weer het andere uiterste en lijkt me ook bepaald geen maatstaf.