Zoals jullie weten heb ik 2 jaarlingen, dus is het natuurlijk zo dat ik voorlopig nog niet qua rijden met ze aan de slag kan.
Nou was het zo dat iemand op stal, waar Hanne & Hinde ook staan, 2 paarden heeft. 1 paard waarvan ik het ras even niet weet en een appaloosa pony.
Ze vind zelf dat ze wat te zwaar is omdat het een behoorlijk ranke pony is en nu mag ik dit paardje gaan bij rijden

Ze wou graag dat t paardje op niveau werd gebracht en aangezien ik met Polly dressuur ook best hoog ben gekomen (alleen gestopt toen die tijd omdat ik geen zin meer had in wedstrijd rijden)
Dus ik help haar om haar pony goed door te pakken en het niveau dus wat hoger te krijgen en zij helpt mij, zodat ik mijn rijden op peil kan houden omdat dat wat dat betreft stilstaat op het moment omdat Pol van de zomer die blessure kreeg waardoor rijden er voor mij niet meer in zat.
Gisteren voor het eerst erop gegaan en het zit en rijdt toch heel anders dan een fjord

Bovendien is het paardje nog aardig jong (4 jaar) dus daar zit nog wel een uitdaging voor me in!
Ik ben er wel blij mee dat ik nu mijn rijden op peil kan houden en ik ga ook weer lessen!

Want dat is wel handig als ik over een (hele) tijd met Hanne en Hinde aan de slag ga!