Dat is weer eens wat anders dan een fjord..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Marissa

Dat is weer eens wat anders dan een fjord..

Bericht door Marissa » ma 07 jan 2013, 07:56

:wave:

Zoals jullie weten heb ik 2 jaarlingen, dus is het natuurlijk zo dat ik voorlopig nog niet qua rijden met ze aan de slag kan.
Nou was het zo dat iemand op stal, waar Hanne & Hinde ook staan, 2 paarden heeft. 1 paard waarvan ik het ras even niet weet en een appaloosa pony.
Ze vind zelf dat ze wat te zwaar is omdat het een behoorlijk ranke pony is en nu mag ik dit paardje gaan bij rijden :D
Ze wou graag dat t paardje op niveau werd gebracht en aangezien ik met Polly dressuur ook best hoog ben gekomen (alleen gestopt toen die tijd omdat ik geen zin meer had in wedstrijd rijden)

Dus ik help haar om haar pony goed door te pakken en het niveau dus wat hoger te krijgen en zij helpt mij, zodat ik mijn rijden op peil kan houden omdat dat wat dat betreft stilstaat op het moment omdat Pol van de zomer die blessure kreeg waardoor rijden er voor mij niet meer in zat.

Gisteren voor het eerst erop gegaan en het zit en rijdt toch heel anders dan een fjord :P Haha!
Bovendien is het paardje nog aardig jong (4 jaar) dus daar zit nog wel een uitdaging voor me in!

Ik ben er wel blij mee dat ik nu mijn rijden op peil kan houden en ik ga ook weer lessen! :j
Want dat is wel handig als ik over een (hele) tijd met Hanne en Hinde aan de slag ga! :D
Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
pluk

Re: Dat is weer eens wat anders dan een fjord..

Bericht door pluk » ma 07 jan 2013, 09:49

Wat leuk! En zo heel lang duurt het ook niet meer voordat je met Hanne en Hinde bezig kan :). Tenminste ik vind de tijd erg snel gaan als ik naar mijn Hummer kijk, zie nog steeds dat kleine veulentje van een paar dagen voor me. Toch zijn het al weer twenters :)
janna
Contacteer:

Bericht door janna » ma 07 jan 2013, 09:50

Leuk, afwisseling is altijd goed en zo kunnen jullie optimaal van elkaar profiteren.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Esther

Bericht door Esther » ma 07 jan 2013, 19:12

Leuk dat je haar kan helpen en je er zelf ook nog veel plezier aan hebt!
Goed om het rijden in tussentijd bij te houden!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 07 jan 2013, 19:21

Zo heb je er allebei iets aan!

Voor je het weet zijn die kleintjes er alweer aan toe om iets te gaan doen. Maar kan me wel voorstellen dat als je helemaal niet kan rijden het ook veel langer lijkt te duren.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Marissa

Bericht door Marissa » di 08 jan 2013, 15:13

Oh maar het gaat ook heel hard met de kleintjes, ze groeien als kool
:P haha! Maar het maakt me ook niet uit dat dat nog ff duurt en idd voor je het weet is het al zo ver! Ik weet ook nog wel dat ik ze net had opgehaald als de dag van gisteren! Maar het is wel fijn dat ik zo m'n rijden op peil kan houden en dat niet m'n houding straks helemaal "vercrackt" is als ik met ze aan de slag kan, dat lijkt me ook niet ten goede van m'n 2 Htjes haha :P

Bovendien zijn de dingen die ik in de tussentijd met ze kan doen ook erg leuk! :)
Maar ti's wel heel anders haha! Ik heb eigenlijk de laatste 10 jaar (Polly dus) alleen maar op een fjord gereden dus was wel weer anders die gangen haha!
Maar fjorden blijven toch m'n favoriet dus ik ben nog altijd blij met m'n 2 kleintjes ! :D
Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Plaats reactie