nieuwe paardje (tinker) op stal

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

nieuwe paardje (tinker) op stal

Bericht door nobbygaard » zo 06 jan 2013, 19:22

Vandaag is er een nieuw paardje bij ons op stal bij gekomen. Een hele leuke en lieve tinker merrie van 6 jaar oud. Nu staan er 3 shetlanders, een fries, Crystal en dan de tinker. Alleen Crystal en de tinker zijn pension. Vanmiddag ze even aan elkaar laten wennen in de bak. Dat ging super goed. De fries liet de tinker links liggen en vond het best. Crystal wilde steeds ruiken, maar accepteerde het ook als ze weg liep. Van de shetlanders waren er 2 die haar ook links lieten liggen, maar de allerkleinste moest zich even bewijzen en joeg haar steeds weg. Was erg komisch om te zien hoe zijn kleintje zo'n tinker durfde weg te jagen.
Nadat ze zo even rustig hebben gestaan ben ik en de eigenaar van de fries maar gaan opzadelen. We hebben nog even lekker in de bak heerlijk gereden en geklets. Echt een heerlijke zondag gevoel gehad vandaag.
Morgen de dierenarts bellen om nog een keer bloed te laten prikken en te kijken of Crystal nu echt genezen verklaard kan worden. Dan kunnen we weer echt gaan beginnen. Dan wil ik namelijk weer per 1 februari gaan lessen en als ik ingeloot word wil ik ook weer mee gaan doen met de eper paardenvierdaagse in juni. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat het goed is. We rijden nu namelijk alweer een aantal maanden en dat gaat super.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
foss

Re: nieuwe paardje (tinker) op stal

Bericht door foss » zo 06 jan 2013, 19:34

Wat een grote Tinker, mooi dat het goed gaat met Chrystal en dat je weer plannen kan maken.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Erpel

Bericht door Erpel » zo 06 jan 2013, 19:48

Wat een fijne vooruitzichten weer! Wat een leuk stalletje heb je. Volgens mij erg open als ik goed kijk toch?
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. :D
Megan

Bericht door Megan » zo 06 jan 2013, 20:27

Gezellig zo in de stal. Ze kunnen het wel goed met elkaar vinden of niet? Ik vind alleen de tralies in de stal een beetje eng laag zitten. Zou zelf bang zijn dat er een been achter blijft haken.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Plaats reactie