We mochten al eerder opbouwen, maar ik had er toch nog niet zo'n goed gevoel over. Ze heeft van de zomer lekker rustig aan gedaan. Ik heb voornamelijk met haar buiten gereden. Althans erop gestap. Dat zijn we steeds langer gaan doen tot we 2 uur tot 2,5 uur weg waren. Toch durfde ik nog niet te draven.
Peter Cornelissen kom iedere vrijdag bij ons de paarden longeren met dubbele lijnen. Ik had Wendrika al een keer eerder bij hem laten longeren, maar toen liep ze rechtsom toch nog niet helemaal lekker.
PC heeft het hele verhaal meegekregen en toon iedere week belangstelling in nu: Hoe is het met mama?

Omdat PC haar goed kent het de minst of geringste taktfout herkent en ziet had ik gevraagd of hij weer een keer wilde kijken hoe ze nu liep.
Afgelopen vrijdag was het dan zover....Ik was zooo zenuwachtig! Maar mijn meisje liep weer helemaal goed!!

Hij had niet verwacht dat ze na een jaar weer zo goed zou lopen. Hij heeft geen taktfout gezien!

Hij heeft haar rustig aan getraind. Totaal ongeveer 20 min met veel stap en wat draf werk. Ook haar hals een beetje inbuigen, maar nog niet teveel, want ze was toch wel wat stijf na dat jaar.
Maar dat mag de pret niet drukken, ben heel blij en trots op me meisje! Ze had er super veel zin in en vond het onwijs leuk om weer aan het werk ze zijn!