Vandaag kwam de dierenarts Caija klinisch keuren en dat is prima verlopen. Dus jee, nu is het echt zover, Caija is verkocht en de nieuwe eigenaar laat er geen gras over groeien en wil haar vanavond al komen halen. Ik moet eerlijk zeggen, ik had eigenlijk niet verwacht zoveel belangstellenden voor Caija te krijgen, maar het was wel fijn dat ik nu ook kritisch kon zijn over aan wie ik haar zou willen verkopen. En met deze vrouw had ik meteen al een klik, dus ik ben heel blij dat het allemaal doorgaat en dat Caija gevoelsmatig echt een heel leuk nieuw huis gaat krijgen, bij mensen die helemaal weg van haar zijn. Ik ben heel gek op mijn pennyponietje dus die verdient echt zo'n leuke baas.
De nieuwe eigenaar heeft zich al proberen aan te melden voor FW, maar haar aanvraag moet geloof ik nog goedgekeurd worden ? Nou ja, goed, als dat eenmaal gelukt is dan zal ze zich hier vast wel melden!!
Ik hoop dat die nieuwe eigenaar flink besmet is met het fjordenvirus en naar de keuringen zal gaan/gaat fjordsporten/aboppen enz.