Vierdaagse Zorgvlied dag 5

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

Vierdaagse Zorgvlied dag 5

Bericht door Viv » za 15 sep 2012, 16:15

Tsja hoe zullen we deze eens omschrijven: nat, natter, natst .... wat een water kwam er uit de lucht.

Het leek nog veel belovend op buineradar (onze favo-app deze week) maar helaas. Gelukkig hadden we vooraf al gestempeld zodat we een shortcut konden nemen vanaf de Alberthoeve. We hadden al genoeg extra kilometers gemaakt vonden we.

Route was wel weer supermooi, maar omdat het zoveel regende waren de paden wat glibberig dus echt doorrijden durfden we niet goed aan. Britt leek even liet lekker te lopen maar dat viel gelukkig mee.

We merkten aan de paarden dat het wel beetje gehad hadden, maarja het is ook niet niks ruim 120km lopen in 4 dagen (bijna ongetraind).
En dat is nog zonder de extra kilometers van en naar de start/finish (ong 5km per dag).

Op weg naar de start voor het eennalaatste stempeltje.
Afbeelding

Lekker soepie Thirz?
Afbeelding

Op de laatste pauzeplek hadden we de luxe van 2 grooms (mamma en dinnetje van Nikky), dank voor het vasthouden van de paarden tijdens het plassen.
Afbeelding

Compleet doorweekt maar dat mag de pret niet drukken :D
Afbeelding

Jaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh we hebben het gehaald, 4 volle dagen uitgereden met nog immer fitte paarden!!!
Afbeelding

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee veilig thuis op de Alberthoeve!!
Afbeelding

Na thuiskomst zijn we nog met verkrachte eenden Uziël in gaan laden (eigenwijsje) waarna Maris en Karin alvast huiswaarts keerden. De rest is nog even patatjes wezen eten om daarna ook op huis aan te gaan.

Ik heb de auto ingepakt en Kdiesje zn avondlaat hooi gegeven en mezelf daarna nog even lekker in de bungalow geïnstalleerd na een hele warme douche en de verwarming lekker hoog, jemig wat had ik het koud. Na The Voice te hebben gekeken ben ik lekker onder een dubbel donsdekbed in coma gevallen.

Vanochtend nog even bijgekletst op stal met de baas van Alfred (komt hier uit de buurt) en daarna fam Zwiers gedag gezegd en Kdiesje op de trailer geladen in mn uppie (eikeltje had geen zin om naar huis te gaan _-:( zul je altijd zien). Maargoed, uiteindelijk vrij snel gelukt en veilig thuis aangekomen.

Poownie op het land gezet die erin stiefelde of hij nooit weg was geweest. Darna nog even snel gezonde prak gehaald voor vanavond en daarna lekker languit op de bank met mn poezenkinders liggen knuffen.

Volgend jaar ga ik zeker weer, heb een topweek gehad ondanksde regen.

Het was een week waarin we veel lol hebben gehad, veel hebben geleerd, verschikkelijke mooie routes hebben gereden. En dat met 5 paarden en mensen die elkaar niet kenden (naja wel van keuringen). Heel mooi om te zien hoe zo'n groep zch vormt tijdens zo'n week.

En voor degene die dit ook graag mee willen maken, we hebben al een 10prs kamer tot onze beschikking en stallen en weide. Morgen open ik vast een aanmeldtopic want we kunnen nu al reserveren voor volgend jaar.

Wie gaat er mee!!!! Zorgvlied paarden 4-daagse 2013!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Erpel

Re: Vierdaagse Zorgvlied dag 5

Bericht door Erpel » za 15 sep 2012, 16:39

Jaaa! Schrijf mij maar in! *o/* Het was super gezelli vond ik! En het ging hartstikke goed met elkaar en de pony's :#
De dagen zijn echt omgevlogen!

Vandaag ritje gemaakt van anderhalfuur. Veer gooide er op een gegeven moment toch even der snelheid erin hihi. Morgen nog stuk wandelen en dan dagje rust. Hebben we wel verdiend :D Ben zelf zo gaar als een klontje haha.

Ik maak vanavond of morgen een topic met mijn foto's!
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. :D
Viv

Bericht door Viv » za 15 sep 2012, 16:52

Dat zijn dan dus al 5 aanmeldingen hahaha. Heb er nu al weer zin in :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
foss

Bericht door foss » za 15 sep 2012, 17:12

Ja Uzziel wilde zijn vakantie verlengen, maar gelukkig door alle hulp ging hij erin hij had geen keus meer op het laatst.

Ik hoor alleen maar leuke verhalen de terugreis dus als Uz zich beter laat laden mag hij weer mee.
We gaan morgen gelijk voor een andere trailer kijken duur paard maar de veiligheid staat voorop en Uz voelt zich niet fijn in deze trailer.

Ik ben benieuwd of jullie de kamer vol krijgen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
_Maris_

Bericht door _Maris_ » za 15 sep 2012, 20:31

Moet zeggen dat ik ook nog gesloopt ben. Maar het was een super week! De paarden konden het ook super vinden, vooral de Vera en Britt, jut en jul. Echt jammer dat het al weer voorbij is. Nu maar even alle foto's terug kijken.

Hopelijk wil Uzziël nog een keertje mee.
Viv

Bericht door Viv » za 15 sep 2012, 20:53

http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 12&t=47414

Er kan aangemeld worden voor de editie van 2013, heb ons er maar vast opgezet :D
Afbeelding
Plaats reactie