Het leek nog veel belovend op buineradar (onze favo-app deze week) maar helaas. Gelukkig hadden we vooraf al gestempeld zodat we een shortcut konden nemen vanaf de Alberthoeve. We hadden al genoeg extra kilometers gemaakt vonden we.
Route was wel weer supermooi, maar omdat het zoveel regende waren de paden wat glibberig dus echt doorrijden durfden we niet goed aan. Britt leek even liet lekker te lopen maar dat viel gelukkig mee.
We merkten aan de paarden dat het wel beetje gehad hadden, maarja het is ook niet niks ruim 120km lopen in 4 dagen (bijna ongetraind).
En dat is nog zonder de extra kilometers van en naar de start/finish (ong 5km per dag).
Op weg naar de start voor het eennalaatste stempeltje.

Lekker soepie Thirz?

Op de laatste pauzeplek hadden we de luxe van 2 grooms (mamma en dinnetje van Nikky), dank voor het vasthouden van de paarden tijdens het plassen.

Compleet doorweekt maar dat mag de pret niet drukken

Jaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh we hebben het gehaald, 4 volle dagen uitgereden met nog immer fitte paarden!!!

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee veilig thuis op de Alberthoeve!!

Na thuiskomst zijn we nog met verkrachte eenden Uziël in gaan laden (eigenwijsje) waarna Maris en Karin alvast huiswaarts keerden. De rest is nog even patatjes wezen eten om daarna ook op huis aan te gaan.
Ik heb de auto ingepakt en Kdiesje zn avondlaat hooi gegeven en mezelf daarna nog even lekker in de bungalow geïnstalleerd na een hele warme douche en de verwarming lekker hoog, jemig wat had ik het koud. Na The Voice te hebben gekeken ben ik lekker onder een dubbel donsdekbed in coma gevallen.
Vanochtend nog even bijgekletst op stal met de baas van Alfred (komt hier uit de buurt) en daarna fam Zwiers gedag gezegd en Kdiesje op de trailer geladen in mn uppie (eikeltje had geen zin om naar huis te gaan

Poownie op het land gezet die erin stiefelde of hij nooit weg was geweest. Darna nog even snel gezonde prak gehaald voor vanavond en daarna lekker languit op de bank met mn poezenkinders liggen knuffen.
Volgend jaar ga ik zeker weer, heb een topweek gehad ondanksde regen.
Het was een week waarin we veel lol hebben gehad, veel hebben geleerd, verschikkelijke mooie routes hebben gereden. En dat met 5 paarden en mensen die elkaar niet kenden (naja wel van keuringen). Heel mooi om te zien hoe zo'n groep zch vormt tijdens zo'n week.
En voor degene die dit ook graag mee willen maken, we hebben al een 10prs kamer tot onze beschikking en stallen en weide. Morgen open ik vast een aanmeldtopic want we kunnen nu al reserveren voor volgend jaar.
Wie gaat er mee!!!! Zorgvlied paarden 4-daagse 2013!!