Nieuwe uitdaging erbij.
Nieuwe uitdaging erbij.
Vanaf September ga ik ook met een fries starten, dit is een 5 jarige en een pensionpaard op mijn werk. Ik geef de eigenaresse 2x per week priveles en haar vraag was of ik hem niet wil gaan starten, erg leuk dus!
Ga met hem in het L1 beginnen en we zien wel waar het schip strandt, het is een erg leuk dier en ontzettend werkwillig!
Heb er erg veel zin in, en natuurlijk blijf ik Boyar ook gewoon starten!!!
Ga met hem in het L1 beginnen en we zien wel waar het schip strandt, het is een erg leuk dier en ontzettend werkwillig!
Heb er erg veel zin in, en natuurlijk blijf ik Boyar ook gewoon starten!!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Re: Nieuwe uitdaging erbij.
Leuke kans! Ik vind Friezen ook erg mooie dieren.
Maar gelijk al L1 starten. Dan loopt hij ook al wel aardig goed of niet? Super leuk!
Maar gelijk al L1 starten. Dan loopt hij ook al wel aardig goed of niet? Super leuk!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Leuk weer iets anders dan een fjord, maar geef mij toch maar een fjord een fries vind ik mooi, maar is toch niet mijn paard, heb er zelf een gehad, maar mijn grote liefde is toch de fjord. 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Qua karakter is het eigenlijk precies mijn fjord, lief, werkwillig en doet altijd voor 100% zijn best, als een paard deze eigenschappen heeft maakt het mij niet uit wat voor een paard het is, fjord, Fries, KWPN, of wat anders. (als het maar geen Haflinger is want daar hou ik niet van
)

BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Z1 + 2
Z1 + 2
Hey Yvon! Wat leuk om er nog een bij te starten! Had het stiekem al op je fb gezien. Rijd je Folkert ook nog?
Leuk! Een Fries om erbij te rijden! Veel succes en plezier met hem.
Hela, Folkert? Staat die bij jullie?
Ken ik nog van toen ik studeerde, werd toen gereden door een meisje en gemend door iemand anders.
Wat een kap had die toen.. beetje te...
Vond het altijd wel sneu dat hij in isolatie stond, leven van een dekhengst gaat niet over rozen.
Hela, Folkert? Staat die bij jullie?
Ken ik nog van toen ik studeerde, werd toen gereden door een meisje en gemend door iemand anders.
Wat een kap had die toen.. beetje te...
Vond het altijd wel sneu dat hij in isolatie stond, leven van een dekhengst gaat niet over rozen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Grappig is dat, daar ken ik Folkert ook van, niet van de studie helaas
Folkert is altijd van de Nieuwe Heuvel geweest maar stond in bruikleen op de Faculteit. Karen reed hem toen, ben weleens mee geweest op wedstrijd, zooo'n leuk dier!

Folkert is idd weer ,,thuis,, ik doe hem nog steeds ja, lekker naar het bos, beetje longeren, los id paddock of grazen ad hand. Folkert is inmiddels 19 jaar en nog steeds erg fit
hij is wel uit de dekkerij gehaald en mag nu oud worden op ,De nieuwe heuvel,,
Kom gerust eens bij hem kijken, vindt hij leuk want hij voelt zich nog steeds DE koning!!!!
De fries die ik nu rij is een jonge Beart, erg gaaf paard!!!!

Kom gerust eens bij hem kijken, vindt hij leuk want hij voelt zich nog steeds DE koning!!!!
De fries die ik nu rij is een jonge Beart, erg gaaf paard!!!!
Z1 + 2
Z1 + 2
Beetje late reactie, maar erg leuk Yvonne! Misschien mag ik je wel eens jureren daar!
Morris, mijn superfjord!
Hee Folkert, daar heb ik ook nog op geoefend op de faculteit
Mooi beest!

Ctje 

Wat leuk dat je nog zo met hem bezig bent Yvon! En dat hij van zijn pensioen mag genieten bij jullie.
Kom je volgende week donderdag nog even in Wijk kijken? Of moet je werken?
Kom je volgende week donderdag nog even in Wijk kijken? Of moet je werken?
@ Suzanne, ik hoop ook dat ik een keertje voor je mag rijden, wil in iedergeval volgend jaar ook de selectie voor de Friezen met hem rijden.
@ Anne, nee helaas kom ik niet naar Wijk want wij zitten dan nog volop id ponykampen, erg jammer, was graag gekomen!!
@ Anne, nee helaas kom ik niet naar Wijk want wij zitten dan nog volop id ponykampen, erg jammer, was graag gekomen!!
Z1 + 2
Z1 + 2