Eerste dag in Otterlo alweer voorbij
Eerste dag in Otterlo alweer voorbij
Vrijdagochtend vanaf stal vertrokken met veel regen. Aan het begin vd middag kwamen we aan in Otterlo. Eerst de paarden even op stal, zodat wij rustig de rest van alle spullen konden uitladen en in ons huisje konden zetten.
Daarna mochten de paarden het land op. Heerlijk om Wodan en Toeter weer samen te zien. Die twee hebben al sinds Texelweekend 2006 een klik. Ze gingen gelijk eten en tussen door spelen. Dat blijft heerlijk om naar te kijken.
Om 16 uur gingen we op weg voor een rit van 1.5 uur door het Roekelsebos. Fijne brede paden en mooie omgeving, geen wild ofzo gezien, maar dat zal misschien vandaag wel komen als we naar de Ginkelseheide gaan rijden.
's avonds na het eten hebben we heerlijk in de hottub gezeten. Heerlijk ontspannen, wijntje erbij, wie doet ons wat!
Ik zal vandaag eens foto's maken om ze morgen online te kunnen zetten.
Daarna mochten de paarden het land op. Heerlijk om Wodan en Toeter weer samen te zien. Die twee hebben al sinds Texelweekend 2006 een klik. Ze gingen gelijk eten en tussen door spelen. Dat blijft heerlijk om naar te kijken.
Om 16 uur gingen we op weg voor een rit van 1.5 uur door het Roekelsebos. Fijne brede paden en mooie omgeving, geen wild ofzo gezien, maar dat zal misschien vandaag wel komen als we naar de Ginkelseheide gaan rijden.
's avonds na het eten hebben we heerlijk in de hottub gezeten. Heerlijk ontspannen, wijntje erbij, wie doet ons wat!
Ik zal vandaag eens foto's maken om ze morgen online te kunnen zetten.
Wodan en ik M1+10
Re: Eerste dag in Otterlo alweer voorbij
Lekker zeg, geniet van je vakantie. Waar zit je in Otterlo?
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Heerlijk om zo te genieten met je paardje. 

- SandraJimmy
Klinkt heerlijk, ik mag aankomend weekend weer gaan genieten van een weekendje weg 
Waar zijn jullie geweest?
Nieuwe vakantie-plekjes die de moeite waard zijn zijn altijd welkom.

Misschien kom ik je nog wel tegen op de Ginkelse Heide
.
Wij gaan vanmiddag ook voor een trainingsrondje
.

Wij gaan vanmiddag ook voor een trainingsrondje

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
We zaten bij www.vakantiehuisjedeveluwe.nl mooie lokatie en fijn te rijden naar het bos.SandraJimmy schreef:Klinkt heerlijk, ik mag aankomend weekend weer gaan genieten van een weekendje weg
Wodan en ik M1+10