de kleinste op de 68km...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Nathalie

Re: de kleinste op de 68km...

Bericht door Nathalie » wo 28 mar 2012, 17:28

wat leuk om zo'n verslag te lezen en gefeliciteerd met het resultaat
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Gerritje

Bericht door Gerritje » wo 28 mar 2012, 17:34

goed gedaan hoor.

en ze ziet er goed uit.
---
mirretje

Bericht door mirretje » wo 28 mar 2012, 17:56

Echt knap hoor, wat een afstand. Hoevaak train je per week hiervoor en welke afstand rijd je dan?
Jowien

Bericht door Jowien » wo 28 mar 2012, 18:11

@mirretje: ik heb een heel trainingsschema uitgedacht. We begonnen in december al, uitgaand van een behoorlijke basisconditie. Voor klasse 1 (tot 40km) trainde ik 1 of 2x per week een rit van anderhalf tot twee uur, plus een rit van twee a drie uur. Met steeds langer draven. Voor klasse 2 en 3 ben ik gaan trainen in blokken. Dan rij ik verdeeld over 2,3 of 4 dagen binnen 1 week een flink aantal kilometers. Daarna krijgt ze dan een paad dagen rust om te herstellen, en dan twee tot drie weken week later weer een blok, maar dan weer iets meer kilometers. Zo uitbouwen tot anderhalf keer de wedstrijdafstand per blok. Als je meer wilt weten: kijk eens in ons endurancetopic op Fjord in de Sport!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » do 29 mar 2012, 06:35

Wat een prestatie zeg...68 km...da's een hele zit.
Gefeliciteerd hoor :)
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Jowien

Bericht door Jowien » do 29 mar 2012, 19:34

Hihi, dat hoor ik zou zo vaak als ik vertel dat ik 6uur op mn paard rij... dat ik wel een zere k*nt zal hebben. Maar zitten doe ik erg weinig! Het is bijna alleen maar lichtrijden, of een soort staand-meehobbelen-lichtrijdenachtig iets. Dus nee, het is geen hele zit, op dat vlak valt het alles mee :).
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Ilonka

Bericht door Ilonka » vr 30 mar 2012, 07:31

Haha Jowien ik dacht exact hetzelfde, van zitten is er niet veel bij!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Plaats reactie