Vandaag weer verhuisd, maar hoop ooit toch nog eens ......

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

Vandaag weer verhuisd, maar hoop ooit toch nog eens ......

Bericht door nobbygaard » za 07 jan 2012, 21:12

terug te kunnen verhuizen naar waar we vandaag weg gegaan zijn.
Vandaag is Crystal voor de 4e keer in haar leven van stal verhuisd. Bij 2 verhuizingen ben ik weg gegaan omdat ik het er niet naar mijn zin had, 1x verhuisd omdat het niet te combineren was met kind en nu verhuisd wegen financiele reden.
Ik stond ontzettend naar mijn zin, voelde ontzettend vertrouwd; zeker na alles wat ze voor me gedaan hebben toen Crystal zo ziek was en heb dus ook echt moeite (gehad) met deze beslissing, maar het kon gewoon niet anders. Maar kreeg vandaag te horen dat ze niet snel vertrokken mensen weer terug op stal nemen, maar als ik terug wil ben ik weer welkom. Kreeg ook gelijk vanmiddag nog eens een mail van de manege eigenaresse waarin ze dat nog eens duidelijk maakte. Hoop dus ook echt dat het ooit weer eens financieel mee gaat zitten en we dus weer terug kunnen gaan verhuizen.
Al is de verhuizing mij eigenlijk heel erg mee gevallen. Heb namelijk al dagen zitten denken dat ik de komende dagen en/of weken ivm de regen niets zou kunnen doen met Crystal. En zag daar enorm tegenop, want ondanks dat ze daar zoveel mogelijk buiten komt, heeft Crystal het wel nodig om zoveel mogelijk bereden te worden. Maar tot mijn grote verbazing en vreugde hebben ze zo'n goede drainaige in de bak liggen, dat hij gewoon kurkdroog is *o/* . We hebben Crystal dus vanochtend dan ook eerst met de fries en de 3 shetlanders los in de bak laten lopen om aan elkaar te laten wennen. Dit ging echt helemaal super. Daarna heb ik Crystal op stal gezet, omdat ze met de shetlanders en de fries gingen rijden. De stal vind ze ook geweldig, want ze kan nu naar buiten kijken. En de aandacht die ze de hele dag van 4 meiden heeft gekregen die daar rondlopen vond ze ook super. Dus eigenlijk heb ik er nu wel een beter gevoel bij dan ik van te voren had en gaat het zeker goed komen.
Roosjuh

Re: Vandaag weer verhuisd, maar hoop ooit toch nog eens ....

Bericht door Roosjuh » za 07 jan 2012, 21:41

Klinkt als een goede beslissing!
Financieel scheelt het gewoon een heleboel denk ik! Is ook allemaal niet niks wat je aan extra kosten krijgt als je paard ziek is.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
foss

Bericht door foss » zo 08 jan 2012, 06:34

Klink goed, je heb behoorlijk wat kosten gehad dus dat zal de vorige stalbaas best begrijpen en als je altijd terug mag komen is dat toch een fijn gevoel.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 10 jan 2012, 05:54

Fijn om te lezen dat je er een goed gevoel bij hebt en dat Chrystal zich ook lekker voelt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Gerritje

Bericht door Gerritje » di 10 jan 2012, 17:06

Fijn dat je nieuwe plek bevalt. En dat je altijd terug mag komen op je vorige plek.
Soms moet je wel keuzes maken, ook al wil je dat liever niet.
---
Plaats reactie