gisteren kwam onze nieuwe aanwinst filmpje pag 2
Re: gisteren kwam onze nieuwe aanwinst
Ik hoop dat jullie heel veel plezier met deze pony krijgen.
De ruiter rijdt inderdaad niet heel fijn, maar pony loopt op het filmpje voor niet goed en zelf ben ik niet gecharmeerd van zijn achterbeen gebruik. Hij maakt erg korte pasjes met zijn achterbenen.
Ik hoop echt dat hij goed is en jullie heel veel plezier van deze pony mogen gaan beleven. Het is een plaatje om te zien!!
(wel ot: snap nooit dat er bij dressuur gewoon doorgereden mag worden met een pony die niet zuiver loopt)
De ruiter rijdt inderdaad niet heel fijn, maar pony loopt op het filmpje voor niet goed en zelf ben ik niet gecharmeerd van zijn achterbeen gebruik. Hij maakt erg korte pasjes met zijn achterbenen.
Ik hoop echt dat hij goed is en jullie heel veel plezier van deze pony mogen gaan beleven. Het is een plaatje om te zien!!
(wel ot: snap nooit dat er bij dressuur gewoon doorgereden mag worden met een pony die niet zuiver loopt)
---
Vind het ook belachelijk, maar ik kijk verkeerd, heb een clubgenoot die zelfde vak heeft als ik en jury is, die ergert zich er ook groen en paars aan.Gerritje schreef:(wel ot: snap nooit dat er bij dressuur gewoon doorgereden mag worden met een pony die niet zuiver loopt)
Maar als jury mag je pas iemand uitsluiten als dier bij wijze van spreken op 3 of minder benen door de baan strompeld.
Wat mijn instr. die ook jury is nog wel eens doet bij twijfel gevallen zoals deze pony in het wedstrijd filmpje is volte aan lange teugel laten lopen links en rechts om.
(om inderdaad onregelmatigheden veroorzaakt door de ruiter eruit te filteren.)
Wel een poepie van een pony.
Maar lekker lopen doet ie op het filmpje niet.
Had op grond van het filmpje niet eens bij pony gaan kijken eerlijk gezegd.
Neem aan dat dit ook niet het verkoop filmpje is, deze kan je als verkoper beter deleten.
Zeker als het een moment opname (met wat onregelmatigheden) was en niet zijn beste optreden.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- Yfke-lover
Voor allemaal nu loopt hij zuiver en we krijgen alleen maar goed commentaar van iedereen die hem ziet lopen bovendien is mijn vriendin mee geweest en heeft hem ook gereden en heeft er niets aan gevoeld ik snap jullie commentaar maar ik ben degene die het risico neemt
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Er staat een erg leuk koppie op hoor
Er staat een erg leuk koppie op hoor

Fijn dat hij goed nu goed loopt. Een ruiter kan ook veel uitmaken hoor.Yfke-lover schreef:Voor allemaal nu loopt hij zuiver en we krijgen alleen maar goed commentaar van iedereen die hem ziet lopen bovendien is mijn vriendin mee geweest en heeft hem ook gereden en heeft er niets aan gevoeld ik snap jullie commentaar maar ik ben degene die het risico neemt
Ik heb niet de bedoeling gehad om jullie aankoop te becommentariëren. Ik zag alleen dit filmpje en ik hoop gewoon en dat is nu dus ook zo gelukkig, dat Sven goed is.
Heel veel plezier met deze hele mooie pony!
---
- Yfke-lover
klopt ook wel van het filmpje maar inderdaad is de ruiter ook een groot verschil Sven kan er niet tegen als je erop gaat zitten en hem gelijk in de krul trekt dan is zijn stap niet goed toen we hem kochten werd hij goed voorgereden geen enkele aanmerking op de gangen ook niet toen mijn vriendin erop reed
hij voelt zich volgens mij al helemaal thuis staat al lekker met Zorba op de wei dus wat wil je nog meer
hij voelt zich volgens mij al helemaal thuis staat al lekker met Zorba op de wei dus wat wil je nog meer
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Ik heb daar ook naar zitten kijken op het filmpje maar ik denk zoals ik het kan zien dat het ook een groot deel aan de ruiter ligt die er op zich misschien een beetje een onrustige hand.
Ik zou zeggen maak een filmpje van nu voor vergelijk.
Ik vind het een hele knappe pony hoop dat jullie hier jaren plezier van hebben.
Ik zou zeggen maak een filmpje van nu voor vergelijk.
Ik vind het een hele knappe pony hoop dat jullie hier jaren plezier van hebben.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat een leuke pony zeg, heel veel plezier ermee!
Shirley mijn gele draakje!!!
Je ziet het eigenlijk de hele tijd maar dit is het duidelijkst te zien voor haar vandaar dat ik deze tijden schreefKrista schreef:Aan het begin van het filmpje loopt de pony voor ook al niet zuiver in de hoek voor de A een paar keer.
Maar idd bij het terugkomen na het verruimen is het zeer duidelijk dat dat voorbeen kreupelt.
Die had ik laten staan of goed na laten kijken. Rust geneest een hoop (filmpje is van de zomer) maar het zou naar zijn als je dochter straks met een geblesseerde pony aan de kant staat.

- Yfke-lover
Zal proberen een filmpje van Anouk te plaatsen
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
- Yfke-lover
http://www.youtube.com/watch?v=VPEghHs3U9A
dit is een filmpje van anouk niet zo duidelijk van de mobiel
dit is een filmpje van anouk niet zo duidelijk van de mobiel
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Re: gisteren kwam onze nieuwe aanwinst filmpje pag 2
Zo zie je maar weer wat een ruiter of amazone ook met het paard kan doen
(of harnachement)
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ziet er fijn uit op het filmpje!

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ziet er fijn uit op het filmpje!
Geluk is de vrucht van intens werk
-
ten eerste gefeliciteerd met jullie mooie aanwinst..
ik had het filmpje van de vorige ruiter ook gezien..en ook de onregelmatige gangen van de pony..
maar ik ben niet deskundige(absoluut niet),maar mijn mening is ,dat de pony niet zelf kreupel is..maar dat de ruiter
de pony onregelmatig laat lopen...ik denk dat ze ze de pony de verkeerde hulpen(of te ruw)geeft
ik bedoel hier niks kwaads mee..naar de ruiter toe..kan ook zijn dat het haar verkeerd aangeleerd is.
de nieuwe ruiter...is duidelijk rustiger met haar handen en benen...en ik zie ook geen onregelmatig gangen meer..
ik hoop voor de nieuwe dat dat zo blijft..en wens haar veel plezier met haar aanwinst..
ik had het filmpje van de vorige ruiter ook gezien..en ook de onregelmatige gangen van de pony..
maar ik ben niet deskundige(absoluut niet),maar mijn mening is ,dat de pony niet zelf kreupel is..maar dat de ruiter
de pony onregelmatig laat lopen...ik denk dat ze ze de pony de verkeerde hulpen(of te ruw)geeft
ik bedoel hier niks kwaads mee..naar de ruiter toe..kan ook zijn dat het haar verkeerd aangeleerd is.
de nieuwe ruiter...is duidelijk rustiger met haar handen en benen...en ik zie ook geen onregelmatig gangen meer..
ik hoop voor de nieuwe dat dat zo blijft..en wens haar veel plezier met haar aanwinst..
Sven lijkt mij een hele lieve brave pony! Daar gaat Anouk nog een hoop plezier aan beleven.
Fijn dat hij nu goed loopt, het is een prettiger gezicht met je dochter erop.
Fijn dat hij nu goed loopt, het is een prettiger gezicht met je dochter erop.
- Yfke-lover
dank jullie wel zal jullie berichtjes aan Anouk laten lezen
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
dit was een veel fijner beeld van Sven vergeleken met het eerste filmpje
super hoor hoe Anouk hem rijdt

super hoor hoe Anouk hem rijdt