trekkerzadel passen
trekkerzadel passen
Vandaag hebben we een Trekker zadel op Zolmar gepast, we blijven maar stoeien met die zadels, aangezien Zolmar nogal jojoot met zijn figuur. Ik werd er niet goed van om steeds maar het boomzadel te laten aanpassen. De Pro Arte blijkt zeer geschikt voor hem en mij te zijn. We hebben hem nu even op proef, omdat we dan even kunnen voelen of we aan de zit kunnen wennen, maar ben er bijna helemaal zeker van dat dit hem gaat worden. Super service van Buitenzinnig.
Re: trekkerzadel passen
Oh, dat klinkt goed!
Goed idee om een paar dagen te proberen, soms zit ie toch anders (beter of toch minder) dan bij de eerste rit. Hopelijk wordt 'm dit voor jullie!
Goed idee om een paar dagen te proberen, soms zit ie toch anders (beter of toch minder) dan bij de eerste rit. Hopelijk wordt 'm dit voor jullie!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
@Jowien, Lana moest even wennen aan de zit, ze zit iets wijder dan bij haar andere zadel. Vandaag weer even goed getest d.m.v. een duinritje en Lana was helemaal om. Ook denkt ze dat Zolmar het een fijn zadel vindt. Hij was erg enthousiast en ze hebben het rondje in record tijd gereden. Op stal keken ze wel een beetje raar naar het zadel, het ziet er wel anders uit dan een traditioneel zadel (heb je een stuur op je zadel), maar dat waren we al gewend, omdat we ook met een Barefoot gereden hebben (ook een fijn zadel, maar bleef uiteindelijk niet meer goed liggen, schoof vooral steeds op zijn hals). Ik ga morgen ook zelf nog even testen, maar ik denk dat we er wel uit zijn
@Anna, ik mag morgen testen, dat heb je als het het fjordje van je dochter is, dan moet je op je beurt wachten

@Anna, ik mag morgen testen, dat heb je als het het fjordje van je dochter is, dan moet je op je beurt wachten

- Machteld&Falco
Op de foto lijkt het zadel wat te ver over zijn schoft te vallen zodat het vanachter hoger ligt dan vooraan, maar dat kan ook bedriegen natuurlijk. Het ziet er in ieder geval een fijn zadel uit! Hopelijk zijn jullie problemen hiermee van de baan en kunnen jullie en Zolmar zonder zorgen van het rijden genieten!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- SandraJimmy
Wij rijden ook met een trekker rond dankzij buitenzinnig.
Moest er even aan wennen, maar vind het nu (op dat boogje voorop na) een heerlijk zadel.
Hopelijk gaat het jullie ook zo goed bevallen als jullie besluiten hem te kopen.
Moest er even aan wennen, maar vind het nu (op dat boogje voorop na) een heerlijk zadel.
Hopelijk gaat het jullie ook zo goed bevallen als jullie besluiten hem te kopen.