Ik ben al een tijdje niet meer online geweest!
Dus hierbij eens even een korte update!
Nadat ik met Cural ben gevallen over een hindernis leek het eerst mee te vallen! Hij bleek al snel toch niet helemaal goed te lopen en na 2 weken hebben we de dierenarts erbij gehaald. Blijkt hij een gekneusde nekwervel te hebben waarvoor hij 6 weken rust moet hebben.

We moeten Cu wel bezig houden dus hij mag rondjes lopen in de longeerbak en af en toe een buitenritje!
Wat een enorme tegenvaller en wat vind ik dit erg voor mijn beste vriendinnetje Brigit. Ze heeft haar wedstrijden bij de KNHS moeten afzeggen en de ABOP proef in Hoenderlo!
Inmiddels zijn we bijna aan het einde van de zes weken en ziet het er goed uit voor Cural! Ik ga zo ontzettend hard duimen dat hij dan weer goed loopt en dat Brigit dan eindelijk kan beginnen aan haar sportcarriere.
Voor de time being delen we nu samen Nelis! Voor Nelis is dit wel goed want nu wordt hij goed achter zn broek aan gezeten en bouwt hij een super conditie op!
De laatste keer op de wedstrijd vond meneer dat hij zonder aanwezige zweep in de ring net zo goed maar niets meer kon doen

Sindsdien oefenen we vollop met spoortjes en zonder zweep en ik moet zeggen het gaat beter! Over twee weken een nieuwe poging tot het behalen van een wp in de M1!

Tot zover mijn update!
Groetjes
Saskia