Maar Tea had vorig jaar af en toe wat last van de lendenen, werden wat bol en de galop is lastig. Ze heeft inmiddels ook al 7 veulens gehad dus toen er in Wanneperveen een paard was dat wat scheef was heb ik een afspraak gemaakt met Aimee de Rooij en Tea ook meteen laten nakijken.
Tea even netjes gemaakt en toen heeft Annabel haar opgepikt. Die wilde mijn hindernissen wel lenen voor het oefenen voor de Abop, dus dat kon met een tweepaards trailer mooi in een keer vervoerd worden.
Tea waant zich inmiddels wel enigzins op haar plek in Vene, dus die stond lekker aan de muur te wachten tot Aimee er was.

Ze heeft geloof ik wel genoten van haar behandeling, maar ze had toch wat gevoelige puntjes. Drie wervels hebben een duw gehad, die zaten niet helemaal lekker en haar bekken was minimaal wat scheef, dat kon goed komen door alle bevallingen.
Maar Aimee was heel positief, het waren allemaal maar kleine dingetjes, Tea kan weer lekker aan de slag!

Fijn om te weten dat ze lekker in haar vel zit en in haar rug geen problemen heeft.
Aimee heeft verder allemaal duidelijk uitgelegd wat ze deed e.d. Was ook erg interessant!
's Avond hebben we haar weer naar huis gebracht, Tea kon toch niet wachten want ik stond niet helemaal op te letten en toen ging Tea al de trailer in, wow, wacht op mij, hihi.. Toch makkelijk als je een paard hebt dat zich makkelijk laat laden, hihi..

Thuis gekomen eerst lekker even op stal, Fjella stond te slapen, die werd pas wakker toen ik het licht aan deed. Toen kwam er een begroetingshinnik!
Fjella went toch wat aan het op stal staan, ze had lekker hooi gegeten en er niet echt een bende van gemaakt. Kon wel zien dat ze had gelopen in de stal, maar ja, dat doen alle paarden wel natuurlijk, hihi..
Ze heeft nog even haar ogen uitgekeken naar Texas, wat is dat nu voor kleine zwarte donderstraal, hihi.. Tea ging meteen eten!