overnachten paard omg. strand van hargen?
- nobbygaard
overnachten paard omg. strand van hargen?
Binnenkort wil ik met crystal naar het strand van hargen gaan. Omdat het nogal een eindje voor ons rijden is willen we er een weekendje weg van maken. Weet er hier iemand een plekje waar crystal zou kunnen overnachten?
Re: overnachten paard omg. strand van hargen?
Je kan duin manege poelenburgh in Schoorl proberen. Ze hebben ook ruimte om te overnachten. Verder van de kust zou je stal acres in starnmeer kunnen vragen om hun aan weekend stalling doen.
Verder zou ik het zo niet weten. Mogelijk via stalling op mp dat je daar ook voor een weekend terecht kunt.
Verder zou ik het zo niet weten. Mogelijk via stalling op mp dat je daar ook voor een weekend terecht kunt.
Wodan en ik M1+10
Stal Multo www.freewebs.com/stalmulto is van een vriendin van me 

- nobbygaard
We gaan daar staan! Ik heb ze net een mail terug gestuurd dat ik er volgende week zaterdag een nachtje Crystal wil neerzetten. Ik, manlief en dochter gaan overnachten in hotel 1900 in Bergen.Naisven schreef:Stal Multo http://www.freewebs.com/stalmulto is van een vriendin van me
En dan ga ik mijn oude vertrouwde lieve Nobbygaard weer even terug zien

Heb er zin in!
Klinkt goed! Leuk om Nobbygaard ook weer te zien.
Veel plezier alvast op het strand!
Veel plezier alvast op het strand!
Wodan en ik M1+10
Heel veel plezier en een dikke knuffel voor Nobby. Doe Dorine, Henk en de kinderen de groeten van Marieke & Anthony 

- nobbygaard
Zal ik doen!Naisven schreef:Heel veel plezier en een dikke knuffel voor Nobby. Doe Dorine, Henk en de kinderen de groeten van Marieke & Anthony