Foto op...

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Roosjuh

Foto op...

Bericht door Roosjuh » ma 30 sep 2013, 13:33

Canvas/aluminium.

Ik krijg van mijn ouders een canvas van Jella en Yessie.
Nu twijfel ik nog tussen 2 foto's. Bij allebei zou ik graag wat willen fotoshoppen.

Maar 1, ik kan het niet zelf _-:( .
En 2, ik heb per ongeluk al Jella haar 'baby' foto's op kleine resolutie gemaakt...

Dit zijn 2 van mijn favo foto's. Het is de bedoeling dat dit het centrale punt van een hele grote achtermuur in onze boerderij al mijn andere canvassen eromheem komen te hangen. Ik had ook al www.woodprint.nl gevonden.

Is er iets met deze foto's te doen qua fotoshop en wat is het mooiste toch een canvas of?
En zou iemand dit voor mij willen proberen te fotoshoppen?

Afbeelding

Afbeelding
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Dnieze

Re: Foto op...

Bericht door Dnieze » ma 30 sep 2013, 14:08

Ik vind die eerste denk ik t mooist qua achtergrond. En dan de paaltjes/draad even wegwerken.
Dat denk ik :D
Afbeelding
Marianne1980

Bericht door Marianne1980 » ma 30 sep 2013, 14:39

Ik ben niet van de fotoshop, maar ben wel helemaal weg van herinneringenoplinnen.nl
Snel levering, super kwaliteit en als je ergens niet uit komt stuur je ze een mailtje waar je dezelfde dag antwoord op hebt. Wilde toen misschien het hoofd van Angvika op canvas als cadeautje, maar het touwtje van het halster weggeshopt hebben. Per mail aan ze gevraagd en dat doen ze dus ook. Je krijgt ook eerst de uiteindelijke foto per mail, zodat je kan kijken of het naar je zin is.
Ze hebben nog twee dagen een actie lopen, op alle doeken 20% korting!! Je moet als code alleen "mega" intikken en dat toevoegen aan je bestelling..
Mariël
Contacteer:

Bericht door Mariël » ma 30 sep 2013, 17:26

Ik vind nmr 2 prachtig :D
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 30 sep 2013, 19:31

Ik vind de eerste het mooist qua achtergrond en ook omdat er echt focus is op moeder/kind terwijl ze op de tweede foto meer gericht zijn op iets buiten beeld. De eerste foto is daarbij ook relatief makkelijk te "shoppen" dus ook om die reden zou die foto mijn voorkeur hebben als ik jou was (het is toch het mooist als er zo min mogelijk aan geshopt hoeft te worden want des te minder kans dat je je later toch ergens aan gaat 'storen' ;) )
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Anouska

Bericht door Anouska » wo 02 okt 2013, 09:51

Ik ga helemaal met Nathalie mee!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Erpel

Bericht door Erpel » wo 02 okt 2013, 11:00

Ik zou ook voor de eerste gaan! Vind het hek echter niet storend.
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. :D
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » wo 02 okt 2013, 13:30

Ik zou voor de tweede gaan, omdat je daar beide koppies op ziet. Op de eerste foto is ge achtergrond mooier en ik vind in de wei ook mooier dan in de bak. Lastig dus. Hoe klein heb je de foto's gemaakt eigenlijk?
Ik gebruik geen photoshop, maar een ander programma en wil het best proberen voor je. Maar als de resolutie zo klein blijkt te zijn dat het niet op canvas kan, is het zonde van de tijd.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Plaats reactie