Schoonmaakmateriaal mee in/op/aan trailer
Schoonmaakmateriaal mee in/op/aan trailer
Ik zie geregeld trailers met aan de buitenkant een bezem/schep aan de trailer bevestigd. Ideaal om altijd zoiets mee te hebben, omdat Marga al 3x gepoept heeft voordat ik de auto überhaupt gestart heb. Maar ik wil eigenlijk geen gaten in de trailer boren. En in de trailer vervoeren lijkt me ook niks, dat maakt herrie en gaat schuiven. Maar om nou bv een mestboy bij JW in de kofferbak te leggen............denk niet dat hij daar zo blij mee is.
Hoe doen jullie dit? Lijkt me handig om direct op plek van bestemming de mest eruit te kunnen halen, zodat ik niet de klep dicht hoef te doen met een laag mest ertussen.

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Re: Schoonmaakmateriaal mee in/op/aan trailer
Emmer mee en zo'n groot metalen stoffer en blik achtig dinges, te koop bij elke intratuin, bouwmarkt enz. Ideaal. In de auto in een grote vuilniszak.
Hier nog zo'n simplist, grote zak.
Kan je omkeren als poepzakje ala hond, zo rijden we hier ook door de bebouwde kom (met poepzak in je zak).
Heb in de auto nog een blik liggen (van plastic overigens), om het eventueel zakje in te schuiven.
Trek koord zakken vind ik dan het handigst. (zijn dun, passen met rijden het beste in mijn zak).
Kan je omkeren als poepzakje ala hond, zo rijden we hier ook door de bebouwde kom (met poepzak in je zak).
Heb in de auto nog een blik liggen (van plastic overigens), om het eventueel zakje in te schuiven.
Trek koord zakken vind ik dan het handigst. (zijn dun, passen met rijden het beste in mijn zak).
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Wij hebben het aan de binnenkant bevestigd.
In de vorige trailer zat dat (mestboy en bezem) met een klem vast. Nu weet ik het eigenlijk niet. Het zit voorin de trailer.
Kan wel eens een foto maken als je wilt?
In de vorige trailer zat dat (mestboy en bezem) met een klem vast. Nu weet ik het eigenlijk niet. Het zit voorin de trailer.
Kan wel eens een foto maken als je wilt?
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Ik fl#kker hem gewoon achter in de bus hihihi. Buitenkant vind ik geen optie, klappert teveel. Binnenkant moet je goede bevestiging hebben. Waar heb jij het mee vast zitten Sas?
Wij hebben altijd grote zakken hondenvoer en een lege gebruiken we om een schep in te doen zodat hij achter in de auto kan liggen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wij hebben het op de auto liggen (als we al iets bij hebben). In de trailer lijkt mij niks, aan de buitenkant eigenlijk ook niet, onze Iforwilliams maakt al herrie genoeg.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Wij hebben een schepje en een bezempje in de zadelkamer van de trailer, er zitten klemmetjes in waar je ze in klikt. Is af fabriek meegeleverd, Bockmann Master.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

aha, dit volg ik even!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Ik heb altijd een mestboy in de trailer liggen. Maar heb 2paards trailer en meestal maar 1 paard mee.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
ik zat ook aan een mestboy te denken, krijg Marga's loeizware, kleffe drollen vast niet met een motblik en vegertje in een emmer
Maar waar laat ik die mestboy dan? Kan hem toch moeilijk in de kofferbak van JW's auto leggen? Los in de trailer kan ook net...

Laatst gewijzigd door Ivonne op za 24 nov 2012, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Baranna 13-5-2006
Ik heb nooit wat bij mij. Meestal is er wel iets te vinden op de plek waar ik heen ga. Met een paard als Anka durf ik in elk geval niks in de trailer te bevestigen. Anka's speels bekkie krijgt pakt alles vast en krijgt het vast los. Moet er niet aan denken.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik heb de mestboy voorin de trailer staan en dan vastgezet met een elastiek (met vorkje erbij).
Ik heb een allergie voor alles aan de buitenkant gekregen. Eind van de zomer reed ik binnendoor van Veendam richting Assen over een N weg, toen er 3 voertuigen voor mij een bezem of ander gereedschap achtig iets van een caravan viel. Gelukkig had een ieder goed afstand, maar wat had dat een ravage kunnen worden daar.... Je rijd eigenlijk te hard om te remmen, uitwijken is geen optie tegen je tegenligger of berm met bomen...
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Wij hebben nu nog een bezem los in de trailer, schuift niet. Dadelijk zal dat niet meer kunnen als we met twee paarden op stap gaan, dus zal wel mestboy in de zadelkamer worden.
Zie zelf het probleem niet om iets aan de buitenkant te bevestigen (mits het niet uitsteekt etc) ons langboom zit ook aan de buitenkant bevestigd.
Zie zelf het probleem niet om iets aan de buitenkant te bevestigen (mits het niet uitsteekt etc) ons langboom zit ook aan de buitenkant bevestigd.
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

-
Leo had een plank of iets dergelijks gemaakt, waar hij met van die dingen waar de steunwielen van de aanhanger vast zit, de bezem en schep aan de trailer vast maakt.
Hij heeft nu ook een steun voorop gemaakt, zodat we onze partytent mee kunnen nemen als we naar de keuring gaan. Die is te groot om makkelijk in de auto te kunnen leggen.
Hij heeft nu ook een steun voorop gemaakt, zodat we onze partytent mee kunnen nemen als we naar de keuring gaan. Die is te groot om makkelijk in de auto te kunnen leggen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Suus@ heb je daar een foto van?
All that we see
All that we seem
All that we seem
Op de meeste wedstrijden staat vaak wel een kruiwagen op de parkeerplaats met een schep waar je wat kan ruimen.
Maar ik zou het lieft ook een mestboy meenemen, maar dat gaat niet in onze anderhalfpaards trailer, als we er ooit eentje hebben met zadelkamer gaan we dat zeker doen!
Maar ik zou het lieft ook een mestboy meenemen, maar dat gaat niet in onze anderhalfpaards trailer, als we er ooit eentje hebben met zadelkamer gaan we dat zeker doen!