Petjes e.d.
-
Petjes e.d.
Ik weet niet zeker of mijn berichtje hier goed staat, maar ik zou anders niet weten
waar hij thuishoort!!
Ik heb ooit eens een zwart petje gekocht met het Fjorden logo erop, hengst/merrie/veulen. Ze bestaan
ook in andere kleuren. Volgens mij heb ik hem ooit eens in Hoenderloo op de hengstenkeuring gekocht.
Mijn vraag: waar kan ik zo'n petje kopen???
Ik zie ze nergens meer.. Geen kraampjes meer tijdens keuringen, ik heb echt werkelijk geen idee...
waar hij thuishoort!!
Ik heb ooit eens een zwart petje gekocht met het Fjorden logo erop, hengst/merrie/veulen. Ze bestaan
ook in andere kleuren. Volgens mij heb ik hem ooit eens in Hoenderloo op de hengstenkeuring gekocht.
Mijn vraag: waar kan ik zo'n petje kopen???
Ik zie ze nergens meer.. Geen kraampjes meer tijdens keuringen, ik heb echt werkelijk geen idee...
Re: Petjes e.d.
In Hardenberg staan ze sowieso altijd met die stand. Via dat gewest kun je ze kopen en anders even mailtje naar het stamboek doen.
Ctje 

Ik weet wie je bedoelt maar heb ze ook al paar keer gemist. Kwamen volgens mij uit brabant, dus wellicht weten ze bij Fjorden Brabant wie dat is geweest?
Fjordenbrabant heeft geen zwarte petjes, en op de petjes die ze wel hebben staat het fjordenbrabant hoofdje van een fjord.Viv schreef:Ik weet wie je bedoelt maar heb ze ook al paar keer gemist. Kwamen volgens mij uit brabant, dus wellicht weten ze bij Fjorden Brabant wie dat is geweest?
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Ik zeg niet dat ze van FB zijn die petjes, maar dat die mensen uit Brabant kwamen en wellicht bekend zijn bij FB 
ik heb nl van de bewuste mevrouw hele fijne truien.

ik heb nl van de bewuste mevrouw hele fijne truien.
Fam. Ekkelenkamp staat in Hardenberg vaak met een kraam. Die verkopen geloof ik wel petjes met het logo waarop een merrie en een veulen staan. Misschien dat je via de stamboek site wel een mail adres kan vinden. (bij gewest Noord)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
ik heb zo'n petje 2 (?) jaar gelden bij jullie op de knipdag/hengstenshow gekocht Janna, weet niet wie het was, maar kwam vast niet uit Brabant
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nancy imka
Ik heb ze idd ook eens bij Bart van de Berg gezien op de knip en hengstenshow
Fam. Ekkelkamp heeft ook op de show gestaan inderdaad. Daar zijn ze van.
Ze stonden er ook met de fjordendag in Hardenberg en vaak ook op de keuring in Hardenberg.
Ik zou ze gewoon even bellen en vragen!
Ze stonden er ook met de fjordendag in Hardenberg en vaak ook op de keuring in Hardenberg.
Ik zou ze gewoon even bellen en vragen!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ze wonen zelf ook in Hardenberg, Overijssel dus. Als het weer daar naar geweest was hadden ze vast ook wel op de laatste CK gestaan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Helemaal ver weg!!!
Dan heb ik hem denk ik ook een keer in Hoenderloo gekocht, maar daar waren ze nu in elk geval
niet op de CK, maar ook niet op de hengstenkeuring.. (of ik heb wat gemist..)
Ik heb inderdaad ook een petje van Fjorden Brabant, met alleen dat hoofdje, gehad. Heb nu wel
een super polo van ze, ook met dat Fjordenhoofdje..
Maarre, via het stamboek een telefoonnummer vragen is dus de meest logische oplossing?
Dan heb ik hem denk ik ook een keer in Hoenderloo gekocht, maar daar waren ze nu in elk geval
Ik heb inderdaad ook een petje van Fjorden Brabant, met alleen dat hoofdje, gehad. Heb nu wel
Maarre, via het stamboek een telefoonnummer vragen is dus de meest logische oplossing?
Ja, denk het wel.
Of je moet liever willen mailen, maar weet niet hoe goed ze daar op reageren. (e-mail staat wel op de site van het stamboek bij gewest Noord)
Of je moet liever willen mailen, maar weet niet hoe goed ze daar op reageren. (e-mail staat wel op de site van het stamboek bij gewest Noord)
Giel
Norvyn
Norvyn
Ik heb via PB wel een tel.nr. voor je.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Is het niet wat voor Reine om bij de kleding ook petjes te maken.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ik weet niet of ze ze ook verkopen met de Abop? Dan kan ik het gevraagde eventueel meenemen en opsturen. Maar het makkelijkste is natuurlijk meteen via de fam. Ekkelkamp.Marianne1980 schreef:Helemaal ver weg!!!
Jammer dat de Abop in Qruquius voor de Abop in Hardenberg is..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
@ Anita, dat is goed! Bel ik ze even op, maar dan neem ik eerst in Barendrecht een
eventuele bestelling op
Ik ken dat, zien ze het petje; ow, waar heb je die vandaan?!
Iemand enig idee wat ze ongeveer kosten? Dan kan ik dat aan iedereen doorgeven!!
eventuele bestelling op

Iemand enig idee wat ze ongeveer kosten? Dan kan ik dat aan iedereen doorgeven!!