Zit dit wel lekker?
Zit dit wel lekker?
http://hypostore.nl/premiera-vienna-bru ... lster.html
Prachtig toch! Maar zou het niet schuren op de neus? Of zou het echt mooi zacht leder zijn?
Twijfel..
Prachtig toch! Maar zou het niet schuren op de neus? Of zou het echt mooi zacht leder zijn?
Twijfel..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Zit dit wel lekker?
Ik ken het halster, ik vind niet dat het schuurt 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Is vrij zacht leer Esther.
Barefoot heeft ze ook, maar dan is het gevlochten stuk niet van leer maar van heel zacht touw, waar ook de sidepull hoofdstellen van zijn gemaakt, die krijgt Fim straks als ze ongeveer is uitgegroeit.
Barefoot heeft ze ook, maar dan is het gevlochten stuk niet van leer maar van heel zacht touw, waar ook de sidepull hoofdstellen van zijn gemaakt, die krijgt Fim straks als ze ongeveer is uitgegroeit.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Oeh nice ......
Dat dacht ik ook!Viv schreef:Oeh nice ......

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Oeh mooi
Volgens mij heeft iemand die ik ken laatst zo een halster gewonnen, zij is er wel erg over te spreken!

Volgens mij heeft iemand die ik ken laatst zo een halster gewonnen, zij is er wel erg over te spreken!
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Es kom je wel eens naar paard en koets in den bosch?
Daar zijn ze vaak ook te koop en meestal voor aanbiedings prijs.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Mooi halster zit vrij los dus schuurt denk ik niet.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat een gaaf halster! Wist niet dat ze die daar ook vaak verkochten. Volgende keer eens goed rondkijken!rowenna schreef:Es kom je wel eens naar paard en koets in den bosch?
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

*kwijl* Erg mooi ding zeg. Als het niet te strak zit valt schuren vast wel mee. En tis vast niet de bedoeling als halster voor in het land ;-)
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
@ erpel, ja zag ze vorig jaar hangen, en twijfelde nog om er 1 te kopen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Ach daar kunnen ze toch prima mee door de bagger rollen, hihi..Annemarie schreef:*kwijl* Erg mooi ding zeg. Als het niet te strak zit valt schuren vast wel mee. En tis vast niet de bedoeling als halster voor in het land ;-)
Nee is niet voor het weiland, mijn paarden hebben ook geen halster om op de wei.
Paard en koets is in November toch?? Wie weet..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@ Esther, ja op 16, 17 en 18 november
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Bedankt voor de tip Esther, ik was al een tijdje op zoek naar zo,n halster. Als het goed is heeft Djimm dus morgen een mooi nieuw halster. Ik vind hem zo gaaf.
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Ga jij voor de zwarte of de bruine?? En kun je me laten weten hoe hij valt, groot of klein en of het echt lekker leer is wat niet schuurt ofzo?? Wel het minste wat je kunt doen na zo'n goede tip. 

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ha ha ik ga voor de zwarte, al vond ik het moeilijk kiezen. Laat je wel weten hoe hij bevalt.
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
-
Tja esther, ik ben er enorm blij mee. Ik heb zelf maat full genomen, niet omdat djimm een lang hoofd heeft maar wel zeer breed, en dat was een goede keus. het is mooi soepel leer maar of het op de neus schuurt???? geen idee dat moet de toekomst uitwijzen. Denk dat het bij djimm niet zo,n vaart loopt want hij heeft hem alleen om met poetsen of verplaatsen(naar wei of bak) in de wei geen halster. Ik vind het een mooi halster.
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Oehhwww leuk dingetje!!
Gaaf hoor Esther....
En @ nirvana007 hoe is de levering van deze site?
Snel of langzaam?
Ik ben benieuwd
.
Groetjes
Gaaf hoor Esther....
En @ nirvana007 hoe is de levering van deze site?
Snel of langzaam?
Ik ben benieuwd

Groetjes
Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

'Nirvana007 schreef:Tja esther, ik ben er enorm blij mee. Ik heb zelf maat full genomen, niet omdat djimm een lang hoofd heeft maar wel zeer breed, en dat was een goede keus. het is mooi soepel leer maar of het op de neus schuurt???? geen idee dat moet de toekomst uitwijzen. Denk dat het bij djimm niet zo,n vaart loopt want hij heeft hem alleen om met poetsen of verplaatsen(naar wei of bak) in de wei geen halster. Ik vind het een mooi halster.
Is het wel lekker zacht soepel leer??
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'