Manieren om geld in te zamelen

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Anna_Dani

Manieren om geld in te zamelen

Bericht door Anna_Dani » ma 08 okt 2012, 13:12

Volgend jaar wil ik meedoen aan een trail, waarmee ik geld zal inzamelen voor de goede doelen Brooke Hospital en WSPA. Om mee te mogen en kunnen doen aan deze rit dien ik een minimaal bedrag in te leggen wat in zijn volledigheid naar de goede doelen gaat. Dat bedrag wil ik bij elkaar krijgen door sponsoren en nu ben ik een beetje aan het bedenken wat ik kan organiseren om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Ik ben vrij creatief, maar heb hier geen ervaring mee dus ben heel benieuwd naar jullie ideeen! Van cakejes verkopen tot aan buitenrit organiseren, ik wil zoveel mogelijk geld binnenhalen! Alvast bedankt voor het meedenken!

Ohja, wil je zelf ook meedoen aan de trail, kijk dan op http://www.trailteam.nl
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Pablo
Contacteer:

Re: Manieren om geld in te zamelen

Bericht door Pablo » ma 08 okt 2012, 16:48

Wat je kunt proberen is of je een paal ofiets mag neerzetten bij de supermarkt, bij het flessenautomaat. Kun je je verhaal bij vertellen/schrijven en mensen kunnen hun emballagebon erin stoppen.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Jowien

Re: Manieren om geld in te zamelen

Bericht door Jowien » ma 08 okt 2012, 18:49

Wat leuk dat je zoiets doet!

Je kunt pony gebruiken voor kinderfeestjes: kinderen laten poetsen, uitleg geven over paarden en een rondje stappen (evt slalom met pionnen enzo), en de ouders om een bijdrage vragen. Berichtje op marktplaats, in de supermarkt, in het lokale krantje.

Je bent nu net te laat om iets te bedenken met dierendag, da's wel jammer.

Een loterij organiseren op een feest van de ponyclub/ school/ sportclub/ buurtfeest/ oudejaarsfeest/ wintermarkt of wat dan ook. Prijsjes verzamelen bij lokale winkels (gewoon om vragen, je goede doel uitleggen). De lootjes verkopen en de prijzen weggeven, en je houdt het geld over voor je trail.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Plaats reactie