Cooling gel
Cooling gel
Ik vroeg me af of het nog iets zou helpen om cooling gel te smeren op de bobbel op Anka's pees (peesschede-ontsteking). Iemand hier ervaringen mee en zo ja wat smeer je dan?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Re: Cooling gel
Met Orlinde's peesblessure heb ik de eerste weken, toen koelen nog nuttig was en aangeraden werd, een verkoelende gel gebruikt. Vooral omdat ik 's ochtends voor mn werk niet de tijd had (nam) om uitgebreid met water te koelen (na het stappen op de weg), en ik het ook wel eens aan iemand anders moest vragen, en die niet teveel tijd wilde vragen. 's Middags koelde ik (na stappen op de weg) met water, en vaak daarna nog die gel erop.
Of het echt werkt en of het meer helpt dan niet doen of alleen water, weet ik natuurlijk niet. Maar het gaf een goed gevoel bij mij.
Ik had traumeelgel, is ook ontstekingsremmend. Lekker spul, niet te smerig aan je handen ofzo en als het droog is borstel je de restjes zo uit de haren.
Of het echt werkt en of het meer helpt dan niet doen of alleen water, weet ik natuurlijk niet. Maar het gaf een goed gevoel bij mij.
Ik had traumeelgel, is ook ontstekingsremmend. Lekker spul, niet te smerig aan je handen ofzo en als het droog is borstel je de restjes zo uit de haren.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.