Onderhoud menwagen
Onderhoud menwagen
Waar laten jullie onderhoud plegen aan jullie menwagen? Ik wil eigenlijk mn bok aan laten passen en mn remmen ed moeten nagekeken worden maar ik kan echt nergens een bedrijf vinden die dat doen en niet aan de andere kant van het land zitten.
Ctje 

Re: Onderhoud menwagen
Rien Treur in Geesbrug.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oké, kan die ook dingen aanpassen aan een wagen? dat is vanaf hier nog wel te doen nl
Ctje 

Dat deed hij in ieder geval altijd wel. Hij heeft mijn ene menwagen ook aangepast toen ik hem kocht en mijn andere heeft hij zelfs helemaal gebouwd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Geen idee Annabel, moet ik eerst de kar eens inspecteren
Nadeel dat merendeel van die bedrijven hier niet in de buurt zitten.
Oké thanks Anita, denk dat ik daar maar eens een belletje naar toe doe.

Oké thanks Anita, denk dat ik daar maar eens een belletje naar toe doe.
Ctje 

Hagedoorn-Linde zit ook niet zo ver hier vandaan namelijk, maar die doen denk ik alleen eigen wagens.
Geluk is de vrucht van intens werk
Mijn wagen breng ik altijd naar mijn aanhangerboer, die doet ook weleens wat met karretjes.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Van de Wal is gestopt?? Of deed hij dat uberhaupt niet..
Ik laat het altijd aan papa over, die gaat nog wel eens naar Kuin geloof ik, zal eens vragen!
Ik laat het altijd aan papa over, die gaat nog wel eens naar Kuin geloof ik, zal eens vragen!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
www.delemerij.nl komen hem als het moet ook ophalen.