Welke maat halsstuk?
Welke maat halsstuk?
Anka had het vanmorgen echt niet lekker met die regen en wind. Ik wil voor dit soort dagen toch een losse hals bestellen bij mijn Wheaterbeeta deken. Deze heeft 3 ringen dus volgens mij kan daar een losse hals aan. Maar welke maat? Je hebt ze in S, M en L. Denk zelf haast wel L. Anka heeft een flinke hals en een mooie boog er ook nog op. Of zou dit te groot worden?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Re: Welke maat halsstuk?
Ik denk dat je met een maat L te maken krijgt dat hij veel te lang is. Meestal zijn die dingen toch gemaakt voor rijpaarden.
Zou zelf denk ik een m proberen, maar bij twijfel anders gewoon even bellen voor de maten?
Zou zelf denk ik een m proberen, maar bij twijfel anders gewoon even bellen voor de maten?
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Het paard van mijn vriend verzuipt al in de L..
Zou een M proberen.
Zou een M proberen.

Ow, was zo gefixeerd op de breedte van de nek dat ik nooit aan de lengte van de hals gedacht heb. Hmm, dan moet het maar M worden om te proberen denk ik.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ik heb een maat cob gehaald, komt overeen met M en dat past. Houdt net achter de oren op.
- kristelhans
Annemarie, worden haar manen dan ook geplet? Beer gaat ook helemaal kaal deze week voor de training maar met die slagregens..pfff..ik heb ook zo'n Weatherbeeta deken met ringen..wat voor stuk heb je erbij gevonden dat past?
Of haar manen geplet worden, geen idee. Vandaag was droog dus heb hem alleen even gepast.
Ik heb een blauwe losse hals gekocht van Wheaterbeeta. Kun je met 3 clipjes aan de ringen van de deken vastzetten.
Ik heb een blauwe losse hals gekocht van Wheaterbeeta. Kun je met 3 clipjes aan de ringen van de deken vastzetten.
- Brittlover
het pletten van de manen is mij meegevallen.
Britt had hem wel alleen overdag om, en de boog niet al te hoog.
Britt had hem wel alleen overdag om, en de boog niet al te hoog.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
- kristelhans
Thanks meiden! Door de wind kon ik niet naar mijn scheerdate met de trailer..nu volgende week, hoop dat er dan wat minder water is, dan laat ik Beer gewoon met blote nek.