Lindia loopt nu weer redelijk gevoelig op steentjes ( logisch ) maar merk ook op asfalt.
Nu weet ik niet wat ik het beste kan doen voor volgend jaar
haar weer voor op ijzers zetten of evt rondom?
ik rij alleen buiten ritten maar nu is het heel pijnlijk voor lindia als ze alleen op 1 kiezeltje staat. als ik bv van berm kant moet wisselen.
hoefsmid is tijd geleden geweest want haar hoeven groeien helemaal niet snel.
ijzers opnieuw eronder?
Re: ijzers opnieuw eronder?
Heeft ze dit altijd, of is het iets nieuws?
Is de wei erg nat, dat de hoeven mischien iets zachter zijn?
Als ze ook op asfalt last heeft zijn ijzers misschien toch wel fijn voor haar. Of hoefschoenen, daar ben ik zelf nog altijd erg blij mee. Kan ze verder lekker op blote voetjes lopen. Ijzers is wel lastig als het weer gaat sneeuwen komende winter, dan kunnen ze er haast niet mee lopen als het glad is. Daarom misschien wachten met ijzers tot het voorjaar?
Is de wei erg nat, dat de hoeven mischien iets zachter zijn?
Als ze ook op asfalt last heeft zijn ijzers misschien toch wel fijn voor haar. Of hoefschoenen, daar ben ik zelf nog altijd erg blij mee. Kan ze verder lekker op blote voetjes lopen. Ijzers is wel lastig als het weer gaat sneeuwen komende winter, dan kunnen ze er haast niet mee lopen als het glad is. Daarom misschien wachten met ijzers tot het voorjaar?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Re: ijzers opnieuw eronder?
ja, da is dan ook mijn bedoeling voor de winter hoeft het niet.
maar in het voorjaar weer
maar in het voorjaar weer