heey allemaal,
ik weet niet op dit de juiste plek is voor zo'n topic
maar ik doe het maar he.
ik heb een vraag:
Hoe zit een Cap goed op je hoofd?
ik weet dat:
bij de kin strak maar niet te strak moet zitten
dat hij niet zomaar af moet vallen als je hem op hebt
alvast bedankt
Cap hoe zit ie goed??
-
Re: Cap hoe zit ie goed??
De cap moet aan zowel voor als achterkant, maar ook aan de beide zijkanten goed aansluiten. Verder moet hij niet op je hoofd staan, maar moet hij echt om je hoofd vallen. Als jij een tik op de klep geeft moet hij zonder kinbandje gewoon blijven zitten.
Kijk eens naar een cap van Uvex. Dit is het enige merk die je met een draaiknop aan alle kanten geheel kunt verstellen. Andere caps met zo'n mechanisme veranderen alleen aan de achterkant, maar niet rondom.
Uvex is trouwens wel prijzig, maar ze hebben ook een paar modellen van 100 tot 130 euro euro. Dan heb je wel een van de huidige topmerken, is de voering eruit te halen en daarmee dus wasbaar. De cap is daarnaast lekker licht en luchtig.
Mij past de vorm van de cap helaas niet, maar anders wist ik het wel!
Kijk eens naar een cap van Uvex. Dit is het enige merk die je met een draaiknop aan alle kanten geheel kunt verstellen. Andere caps met zo'n mechanisme veranderen alleen aan de achterkant, maar niet rondom.
Uvex is trouwens wel prijzig, maar ze hebben ook een paar modellen van 100 tot 130 euro euro. Dan heb je wel een van de huidige topmerken, is de voering eruit te halen en daarmee dus wasbaar. De cap is daarnaast lekker licht en luchtig.
Mij past de vorm van de cap helaas niet, maar anders wist ik het wel!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
Re: Cap hoe zit ie goed??
okey bedankt