Paardenmarkt
Paardenmarkt
hallo iedereen,
Ik had een vraagje
Wanneer is er altijd paardenmarkt en waar? want ik wil een keer naar de paardenmarkt maar ik kan nergens vinden wanneer en waar dat is..?
weten jullie iets daarvan?
Ik had een vraagje
Wanneer is er altijd paardenmarkt en waar? want ik wil een keer naar de paardenmarkt maar ik kan nergens vinden wanneer en waar dat is..?
weten jullie iets daarvan?
Mijn Trots Figo Zortin x Ulga
Re: Paardenmarkt
op de 3e dinsdag van Oktober is er een paardenmarkt in Zuidlaren (Drenthe). Dit is de grootste paardenmarkt van Europa, met hele grote warenmarkt en kermis.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
De eerste maandag van November in Hedel.
- kristelhans
In Ommen is er binnenkort ook paardenmartk.. In de week van Ommerbissingh..even googlen...ben daar een keer geweest..niet heel groot en van shetjes tot fjorden tot Belgen..niet allemaal even florissant maar dat is al snel op een markt..
- nancy imka
28 Juli is er hier in voorschoten een paardenmarkt. Niet een hele grote en veel eigen paarden maar wel altijd even leuk om te kijken. Staan niet van die zielige gevallen
De 1e maandag van november (behalve als de maandag op de 1e valt) is er de paardenmarkt in Hedel, de Maandag daarop is meestal Zuidlaren (inderdaad de grootste) en de maandag daarop is de paardenmarkt in Lottum, klein en meestal heel gezellig met veel bandjes en zo.
Ik ben ook een keertje in Bemmel geweest deze was ook niet zo groot, en toen was het lekker weer, dus in de zomer ergens.
Sinds een paar jaar is er ook een paardenmarkt in Weert ook met een braderie en zo.
Ik hoop niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen omdat ik dit toevallig weet......
Ik ben ook een keertje in Bemmel geweest deze was ook niet zo groot, en toen was het lekker weer, dus in de zomer ergens.
Sinds een paar jaar is er ook een paardenmarkt in Weert ook met een braderie en zo.
Ik hoop niet dat mensen een verkeerd beeld van me krijgen omdat ik dit toevallig weet......
5 september, grote paardenmarkt in Elst (Gld)

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Bemmel is dit jaar 15 augustus.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
iedere maandag in barneveld. was eerst in utrecht.
3e dinsdag oktober zuidlaren .
week later op maandag hedel.
Barneveld heeft geen markt weer ?dc schreef:iedere maandag in barneveld. was eerst in utrecht.
De grote hal is weg gehaald

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
De markthal in Barneveld is verhuisd Amber. Zit nu in plaats van in het centrum op het industrieterrein.
De landelijke paardenmarkt verhuist van de Veemarkthallen in Utrecht naar Barneveld. Met ingang van 1 mei 2011 wordt de landelijke paardenmarkt op maandag georganiseerd in de Tijdelijke Markthal aan de Mercuriusweg.
De Centrale Bond van Paardenhandelaren heeft voor een nieuwe locatie gekozen, omdat het contract met de Veemarkthallen in Utrecht afliep. De Tijdelijke Markthal is een prima locatie voor de paardenmarkt. De gemeente Barneveld ligt centraal in Nederland en de Tijdelijke Markthal is goed bereikbaar en vormt een geschikte locatie met voldoende faciliteiten voor de landelijke paardenmarkt.
De landelijke paardenmarkt verhuist van de Veemarkthallen in Utrecht naar Barneveld. Met ingang van 1 mei 2011 wordt de landelijke paardenmarkt op maandag georganiseerd in de Tijdelijke Markthal aan de Mercuriusweg.
De Centrale Bond van Paardenhandelaren heeft voor een nieuwe locatie gekozen, omdat het contract met de Veemarkthallen in Utrecht afliep. De Tijdelijke Markthal is een prima locatie voor de paardenmarkt. De gemeente Barneveld ligt centraal in Nederland en de Tijdelijke Markthal is goed bereikbaar en vormt een geschikte locatie met voldoende faciliteiten voor de landelijke paardenmarkt.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Dat word onder werktijd paarden kijken 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Dit klopt niet hoor, Zuidlaren is echt altijd in oktober en dan op de 3e dinsdag van de maand.Zipper schreef:De 1e maandag van november (behalve als de maandag op de 1e valt) is er de paardenmarkt in Hedel, de Maandag daarop is meestal Zuidlaren (inderdaad de grootste) en de maandag daarop is de paardenmarkt in Lottum, klein en meestal heel gezellig met veel bandjes en zo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco