wat voor zadeltas voor Barefoot-zadel?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Jowien

wat voor zadeltas voor Barefoot-zadel?

Bericht door Jowien » vr 05 feb 2010, 15:15

Ik zoek een goed setje zadeltassen voor op mijn Barefoot Cheyenne. Het gaat mij om voortassen, want ik wil er makkelijk bij kunnen en ik denk dat vooortassen minder storen dan achtertassen voor het paard. Ik wil er flessen/bidons met water in kunnen doen en eventueel een meuslireep, hoevenkrabber, klein spul.
Tot nu toe had ik zelf in elkaargeflanste tassen, die hingen aan de pommel en lagen dan als wrongen op het zadel. Maar die beginnen nu zodanig uit elkaar te vallen dat ik maar eens serieus op zoek moet naar 'echte'.

Dus, wie heeft er zadeltassen op een Barefoot, hoe bevallen ze en waar koop je ze?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Viv

Re: wat voor zadeltas voor Barefoot-zadel?

Bericht door Viv » vr 05 feb 2010, 16:11

Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 05 feb 2010, 19:21

Dabo op bokt maakte er toen ook. Ik heb er zelf eentje dat was een heuptasje. Daar heeft mijn handige schoonmoeder de kliksluiting eraf gehaald en vervangen door klittenband waardoor ik hem aan de beugelophanging vast kan klitten (is wel een tas aan de achterkant)
http://img.photobucket.com/albums/v700/ ... 008041.jpg
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 05 feb 2010, 19:28

Ik heb 2 Stowaway bidonhouders en een achtertas van Dabo's Design. Vond de voortas nogal onhandig ivm de manenkam, en zo is het een mooie oplossing.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 06 feb 2010, 18:51

Overigens heb ik zo'n heuptasje waar een bidon in kan gebruikt.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Plaats reactie