Ik zit een beetje met mn handen in het haar. Emy vreet echt letterlijk onze stal op. Ze vreet palen kapot en de hekken. Het hek hebben we zo kunnen maken dat er nu stroom langs loopt en ze er niet meer aan kan komen. Maar aan de palen in het midden waar we ze aan poetsen kunnen we geen stroom maken. Ook in de stal kunnen we moeilijk aan iedere balk stroom maken. Maar ze gaat het steeds erger doen...
Ik heb al carbuleum overal opgesmeerd (meerdere lagen) maar blijkbaar weerhoudt het haar niet om er toch van te vreten. Ook heb ik overal antibijt opgespoten nou volgens mij vind ze het heerlijk want de volgende dag had ze weer die hele paal aangevreten. Ze heeft takken genoeg om op te knabbelen en ook kuil hebben ze over dag zeer regelmatig (d.w.z. drie keer per dag word er gevoerd en ze kijkt nou niet erg om naar het kuil tenminste ze heeft niet onwijze honger als we voeren)
Nou werd er tegen mij gezegt smeer sambal op die palen en de ergste stukken in de stal! Heeft iemand hier ervaring mee?
Enerzijds denk ik nou dan leert ze er misschien van, anderzijds vind ik het ook wel erg sneu als ze straks in de brand staat in dr mondje... Maar ik weet het niet meer ik zie geen andere uitweg!
Wie heeft er nog tips?