Zadel vraagje
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Zadel vraagje
Gisteren heb ik Vinga's zadel bij Dakota gepast, een Wintec 500 Cair met de breedste boom (wit).
Het zadel ligt opzich goed, alleen als ik aansingel komt de achterkant iets omhoog.
Dit betekent dat de boom te wijd is toch? Of is het nou andersom, is de boom dan te smal?
Het zadel ligt opzich goed, alleen als ik aansingel komt de achterkant iets omhoog.
Dit betekent dat de boom te wijd is toch? Of is het nou andersom, is de boom dan te smal?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Re: Zadel vraagje
Meestal is dan de boom te wijd, maar het kan natuurlijk ook gewoon niet lekker liggen.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Idd meestal te wijs maar kan ook aan het singelsysteem liggen of model zadel wat hem niet past.
Iig niet te smal zo te horen. Heb je er ook een smallere boom bij dat je hem daarmee ook een keer kunt passen?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Ik denk dat het het model is wat niet past.. Wintec is in de lengte vrij rond, dat paste bij mijn dames dus ook niet.. Wintec lag bij mij ongeveer hetzelfde als bij Cadiz..
Denk niet dat het aan de boom ligt..
Denk niet dat het aan de boom ligt..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vinga paste dat zadel prima, toen ik het kocht is de leverancier erbij geweest om te kijken of het goed lag. Het zadel ligt op Dakota ook prima, alleen als ik aansingel kiepert het wat omhoog van achteren dus ik ga de rode boom erin zetten, heb alleen de zwarte liggen en die is veel te smal.
† I'ts better to have loved and lost them...
Maar dan ligt het niet prima. Als je moet uitgaan van een zadel in niet-aangesingelde toestand zouden er veel zadels passen denk ik...Dreeke schreef:Vinga paste dat zadel prima, toen ik het kocht is de leverancier erbij geweest om te kijken of het goed lag. Het zadel ligt op Dakota ook prima, alleen als ik aansingel kiepert het wat omhoog van achteren dus ik ga de rode boom erin zetten, heb alleen de zwarte liggen en die is veel te smal.
Het zou opgelost kunnen zijn met een andere boom, dat zou ik zeker proberen. Maar de kans zit er natuurlijk in dat het niet passend te krijgen is.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dat wilde ik net zeggenJilly schreef:Maar dan ligt het niet prima. Als je moet uitgaan van een zadel in niet-aangesingelde toestand zouden er veel zadels passen denk ik...Dreeke schreef:Vinga paste dat zadel prima, toen ik het kocht is de leverancier erbij geweest om te kijken of het goed lag. Het zadel ligt op Dakota ook prima, alleen als ik aansingel kiepert het wat omhoog van achteren dus ik ga de rode boom erin zetten, heb alleen de zwarte liggen en die is veel te smal.
Het zou opgelost kunnen zijn met een andere boom, dat zou ik zeker proberen. Maar de kans zit er natuurlijk in dat het niet passend te krijgen is.

Maar idd probeer eens de rode boom. wie weet.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"