Borstbeschermer

Ook daar moet je goed mee oppassen.Anna_Dani schreef:Hmmm kreeg een mail van Kel dat het niet moet verstikken, dus misschien dat zo'n bontje wel een oplossing is voor als het weer weg is, maar ik denk dat ik maar een stuk uit een oude deken knip, zodat de schoft bloot is. Groeit het haar wel weer aan? Er is nu ongeveer 5 cm manenkam weg...
Vera schreef:wat ook nog wel eens wil helpen is afwisselen met dekens. Als je dekens met verschillende pasvormen gebruikt wisselen de plekken waar een drukking zit ook af en is er tussendoor tijd om weer te genezen (als er nog geen open wond zit, want dan duurt het wel wat langer.
Nu het vriest kan ik inderdaad de dekens niet omwisselen, maar als het straks minder koud is, krijgt ze weer de dunnere om. Ik heb meerdere keren gecheckt en ze blijft er warm onder. En anders heb ik ook nog een Weather Beeta.nadinefjorden schreef:Dan moet je weer een nieuwe deken kopen, want wisselen met 150 en 500 kan natuurlijk niet haha, wat kosten die paarden ons toch een hoop centen!