Ik heb een besluit genomen! Ik ga voor een ander zadel, rijd nu met een Freeform. Ik wil weer een boomzadel, 1 die goed voor Pablo is. Maar dan komt het moeilijkste, welk zadel!

Die hebben we ook op Kdies gepast, fijn zadel idd maar de breedste boom was al max voor kdies dus die past pablo ook niet (handige maatstaf hihi).Bernadet_Bo schreef:I
Zadel is van het merk : Kent & Masters (dressage, heb ik) en is sinds januari dit jaar op de markt.
Ze hebben van deze zadels ook een koudbloed versie dressuur voor als je een echt mega boom nodig hebt.
Nou de Rossner ligt anders voor geen meter op Kdies (pech voor mij want dat vind ik echt superzadels)Miekjuh schreef:moet zeggen dat de rossners jc's en stubben zadels hier op iedere fjord passen en we komen er nog al wat tegen hier...
We hebben beide massimo's op Pablo gepast (boommaat 40/18.5" en 37/18" (gewoon medium/wide dus geen rare maat) en model DrI en DrII en beide willen niet liggen. Kan dus aan model zadel liggen of aan het merk.nina1993 schreef:De Massimo van Cadiz was natuurlijk ook wel een enorm schip. Lag het echt aan de boommaat dattie niet paste? .
Klopt viv, zit erg fijnViv schreef:Die hebben we ook op Kdies gepast, fijn zadel idd maar de breedste boom was al max voor kdies dus die past pablo ook niet (handige maatstaf hihi).Bernadet_Bo schreef:I
Zadel is van het merk : Kent & Masters (dressage, heb ik) en is sinds januari dit jaar op de markt.
Ze hebben van deze zadels ook een koudbloed versie dressuur voor als je een echt mega boom nodig hebt.
Zijn overigens ook te koop bij MrEd in Maasland.