Imka die heeft ineens ontzettende jeuk in op dr manenkam. Ik had al gehoord dat dit zou kunnen komen omdat ze hier en daar een kilo'tje te veel heeft. Maar vorig jaar had ze ook al zo'n jeuk aan dr manen. Ook heeft ze onder dr buik een wondje zitten ter hoogte van dr navel. Nou vind ze het altijd al lekker als je aan haar buik kriebeld maar het is nu echt hemels als je er overheen jeukt... Ze raakt helemaal in trans.
Ze heeft momenteel zo'n jeuk dat ze in het midden van haar manenkam aan allebij de kanten het wit helemaal weggeschuurd had

Ik heb haar van de week ook al een keertje gewassen met teershampoo toen had ze ook zo'n jeuk!
Wat kan ik nog meer aan de jeuk doen? Elvis had laatst luizen hij stond al vanaf het begin dat hij bij ons was te schuren hem hebben we gewassen met neosidol (imka dr manenkam hebben we hier ook een keer mee gewassen maar er kwamen geen luizen uit) maar ook hij blijft onwijs schuren maar dan aan zn staart. Ook zn manen schuurt hij wel wat aan... Ze zijn om te zien ook gewoon echt familie met die geschuurde manenkammen

Maar we zijn wel een beetje radeloos wat we nu moeten. De teershampoo werkt dus duidelijk gewoon niet! We smeren er ook sweet its op maar of dit nou ook echt verlichting geeft...
Wie kan ons helpen want ondanks dat het er niet uit ziet is het natuurlijk ook ontzettend zielig dat ze zo'n jeuk hebben