een nakomeling van muis??????
een nakomeling van muis??????
Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen (nou ja ik werd er op gewezen door een geinteresseerde)
Er staat een nakomeling van Muis te koop: Ymke
Ik herken er helemaal geen nakomeling van Muis in
Wie wel?
Helaas kan ik de foto's niet kopieren, maar dit is het advertentie nummer op marktplaats:
Advertentienr.:222826477
Ik ben heel benieuwd of iemand er muis in herkend, ik zie er namelijk eerder noska in.
Er staat een nakomeling van Muis te koop: Ymke
Ik herken er helemaal geen nakomeling van Muis in
Wie wel?
Helaas kan ik de foto's niet kopieren, maar dit is het advertentie nummer op marktplaats:
Advertentienr.:222826477
Ik ben heel benieuwd of iemand er muis in herkend, ik zie er namelijk eerder noska in.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Re: een nakomeling van muis??????
Categorie dressuurpaard, hihi
Ik zie er ook geen Muis in, veel meer Vera. Deze is bij jou geboren toch? Was dat die Bjorkmann?

Ik zie er ook geen Muis in, veel meer Vera. Deze is bij jou geboren toch? Was dat die Bjorkmann?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
nee het is een Orsta. Ik heb ze ook even foto's gestuurd van zowel Muis als Vera, want ik zie er met de beste wil van de wereld geen muis is, terwijl ze eigenlijk allemaal heel erg op muis lijken, wat lichaamsbouw betreft en het model van het hoofd en de lengte van de voorpluk.
Ik heb nog heel even getwijfeld, zou het misshien dan een nakomeling van Noska zijn geweest, maar op het papier stond echt rodalein X Orsta, dus dat zal dan wel kloppen.
Ik heb nog heel even getwijfeld, zou het misshien dan een nakomeling van Noska zijn geweest, maar op het papier stond echt rodalein X Orsta, dus dat zal dan wel kloppen.
Muis Keurmerrie!
Ik vind het uberhaupt lastig om er iets in te herkennen, maar een mooi dier is t wel!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Het is toch echt wel het bedoelde paard: Ymke-Ilona 20020085, door jullie gefokt. De naam van de plaatser van de advertentie komt overeen met de eigenaar op de site van het stamboek.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik denk dat Sandrien zelf ook nog wel de volledige naam en levensnummer weet 
Weet je zeker dat je wel het juiste paard met het papier hebt verkocht???

Weet je zeker dat je wel het juiste paard met het papier hebt verkocht???

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
dan hebbben ze hem heel kort geleden nog overgeschreven, want ze stond vorige week (toen de mensen die kontakt met mij op hebben gezocht omdat ze interesse in haar hebben) nog op onze naamAnita45 schreef:Het is toch echt wel het bedoelde paard: Ymke-Ilona 20020085, door jullie gefokt. De naam van de plaatser van de advertentie komt overeen met de eigenaar op de site van het stamboek.
Het is dat ik zeker weet, dat alleen muis dat jaar een vuelen had, anders zou ik zweren dat het eentje van Noska was geweest. Ze lijkt best op vera. (vonden de mensen ook toen ik foto's stuurde van zowel Muis als Vera)yvette schreef:Ik denk dat Sandrien zelf ook nog wel de volledige naam en levensnummer weet
Weet je zeker dat je wel het juiste paard met het papier hebt verkocht???![]()
ik denk dat ze er even met een chiplezer langs moeten om te kijken of het daadwerkelijk het paard is wat in het paspoort staat, zal niet de eerste keer wezen dat het niet klopt.
Muis Keurmerrie!
Om heel eerlijk te zijn zie ik er geen Muis in maar ook geen Orsta. Even de chiplezer erlangs is denk ik wel een goed idee. Heb je in ieder geval zekerheid.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Ik vind er ook geen muis in terug.
Idd eerder veer maar geen muis.
Wel een leuk paardje.
Idd eerder veer maar geen muis.
Wel een leuk paardje.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.