hebben jullie wel eens wat bij het grof vuil ...
hebben jullie wel eens wat bij het grof vuil ...
Toen ik vanavond de hond uit ging laten zag ik dat er op de hoek van de weg grofvuil neergelegd was.
Ik kan het dan niet laten om even te kijken of er nog wat bruikbaars bij ligt(erg he!)
en dat lag er dus wel, er lagen 2 van die buigbare emmers met een skippybal erin.
Nou was ik gisteren bij de action geweest voor van die buigbare emmers omdat alex alle gewone emmers sloopt,maar action had ze niet.
Nu lagen er 2 zo voor het oprapen,ze waren ook schoon en de skippybal is een leuk speeltje voor de pony's.
Dus heb ik op de terugweg die emmers en de skippybal meegenomen en nog zo'n rode box voor klein chemisch afval(altijd handig om honde of kattevoer in te doen,of als borstelbak.
Ik hoop altijd wel dat niemand het ziet want eigenlijk schaam ik me er wel voor.
Maar waarom eigenlijk iets naar de stort laten doen als je het nog goed kan gebruiken!
Ben ik nou de enige die dit doet of doen jullie dat ook wel eens?????
Ik kan het dan niet laten om even te kijken of er nog wat bruikbaars bij ligt(erg he!)
en dat lag er dus wel, er lagen 2 van die buigbare emmers met een skippybal erin.
Nou was ik gisteren bij de action geweest voor van die buigbare emmers omdat alex alle gewone emmers sloopt,maar action had ze niet.
Nu lagen er 2 zo voor het oprapen,ze waren ook schoon en de skippybal is een leuk speeltje voor de pony's.
Dus heb ik op de terugweg die emmers en de skippybal meegenomen en nog zo'n rode box voor klein chemisch afval(altijd handig om honde of kattevoer in te doen,of als borstelbak.
Ik hoop altijd wel dat niemand het ziet want eigenlijk schaam ik me er wel voor.
Maar waarom eigenlijk iets naar de stort laten doen als je het nog goed kan gebruiken!
Ben ik nou de enige die dit doet of doen jullie dat ook wel eens?????
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Re: hebben jullie wel eens wat bij het grof vuil ...
heb het ook wel eens gedaan. Zoonlief vond het vroeger geweldig om achter zo'n poppenbuggy te lopen bij oppas. Ben ik met de hond aan het lopen, zie ik bij grofvuil toch zo'n buggy liggen. Hij heeft er echt nog jaren plezier van gehad.
Tja wat jij nog goed kan gebruiken, is voor een ander een grote lig in de weg, dus dan maar naar grof vuil.
Hier moeten we het wegbrengen en is er geen grofvuil meer. Dus die leuke extraatjes zijn verleden tijd
Tja wat jij nog goed kan gebruiken, is voor een ander een grote lig in de weg, dus dan maar naar grof vuil.
Hier moeten we het wegbrengen en is er geen grofvuil meer. Dus die leuke extraatjes zijn verleden tijd
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- Cindy+Uniek
nee ik vind het niet zo..... hahahaha
mijn schoonmoeder is heel erg, die spit de hele buurt uit en gaat dan samen met haar zus met een kraampje op de zwarte markt staan alles verkopen! daar maken ze een potje van en dan gaan ze een keer een weekend weg....
dus er ligt wel letterlijk geld voor het oprapen...
mijn schoonmoeder is heel erg, die spit de hele buurt uit en gaat dan samen met haar zus met een kraampje op de zwarte markt staan alles verkopen! daar maken ze een potje van en dan gaan ze een keer een weekend weg....
dus er ligt wel letterlijk geld voor het oprapen...
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- nancy imka
Mijn ex gaat altijd het grofvuil af, af en toe heeft hij voor 1500 euro op de rommelmarkt aan spullen die hij verkoopt. Hij heeft nu een 2e hands winkeltje van alles wat hij ophaald uit verzorgingstehuizen en van de spullen van het grofvuil wat hij dan ophaald...
Ik zelf heb volgens mij niet echt iets gepakt bij het grofvuil, mn ex nam wel regelmatig spullen voor mij mee wat hij dan vond en ik kon gebruiken
Ik zelf heb volgens mij niet echt iets gepakt bij het grofvuil, mn ex nam wel regelmatig spullen voor mij mee wat hij dan vond en ik kon gebruiken
- Senna&Cajra
Ja hoor bruikbare dingen neem ik ook mee. Mensen gooien dingen weg die niet kapot zijn. Mijn neef heeft een koelkast bij het grofvuil gevonden daar was alleen het deurlichtje van kapot en heeft er nog jaren plezier van gehad!
Ik doe het zelf niet, maar heb al wel gehad dat mensen aan de deur kwamen bellen om te vragen of ze iets mochten meenemen. Prima voor mij, anders gaat het toch naar het stort...
Mijn stiefvader heeft wel eens wat meegebracht van het containerpark, daar sta je ook te kijken wat sommige mensen allemaal weggooien! Zo heeft mijn broertje toch een jaar genot gehad van een gratis fietsje en staat er in de garage ook een gratis radio
Wij hadden eens matrassen bij het huisvuil liggen, en bleek er een camionette te zijn gestopt om die op te halen. Dat vind ik nu wel een beetje vies, maar dingen als emmers etc. Waarom niet he?
Mijn stiefvader heeft wel eens wat meegebracht van het containerpark, daar sta je ook te kijken wat sommige mensen allemaal weggooien! Zo heeft mijn broertje toch een jaar genot gehad van een gratis fietsje en staat er in de garage ook een gratis radio

Wij hadden eens matrassen bij het huisvuil liggen, en bleek er een camionette te zijn gestopt om die op te halen. Dat vind ik nu wel een beetje vies, maar dingen als emmers etc. Waarom niet he?
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Nee nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen, ben een beetje zo'n "smetvrees" type 

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Nou ik zelf heb die behoefte niet, maar Roger werkt als chauffeur op een vuilniswagen en komt natuurlijk wel eens wat tegen. Zo moest hij een keer bij een bouwmarkt allemaal vloertegels laden. Dan hadden ze bv nog maar 2m2 van dit en 3m2 van dat en dat verkoopt niet meer. Nou wij willen het toilet graag opknappen dus daar heb je maar een paar tegels voor nodig en er lage mooie bij, dus eventjes netjes gevraagd (officieel mag het niet namelijk) en het mocht van dat bedrijf en zo hebben wij mooie vloertegeltjes (nu het toilet nog opknappen
) Zo heeft hij een keer bij Honywell allemaal thermostaten op moeten laden. Tja wij hadden net een nieuwe ketel en nog geen nieuwe thermostaat dus hoppa die ging ook mee. Toevallig heeft sinds een paar maanden zijn moeder ook een nieuwe moeten kopen en heeft ze dezelfde gekocht als hij toen meegenomen had.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ons TV kastje! Ligt er wel aan wat voor soort spullen het zijn hoor. Een matras moet ik ook niet aan denken nee.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

ik doe het niet, maar cor heeft er een handje van. Als je die naar grof vuil stuurt om dingen weg te brengen komt hij 9 van de 10 keer met iets anders terug. Hij zoekt er volgens mij ook echt naar hoor. vaak zijn het ook nog dingen die je echt goed kan gebruiken.
ik vrees dat ik er niet zo;n oog voor heb, of ik ga er gewoon vanuit dat dingen die bij grof vuil gaan echt niet meer te gebruiken zijn voor een ander (anders zou het wel bij de kringloop belanden toch?) maar blijkbaar gooien mensen nog steeds heel veel goede spullen weg.
ik vrees dat ik er niet zo;n oog voor heb, of ik ga er gewoon vanuit dat dingen die bij grof vuil gaan echt niet meer te gebruiken zijn voor een ander (anders zou het wel bij de kringloop belanden toch?) maar blijkbaar gooien mensen nog steeds heel veel goede spullen weg.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Thessa Keizer
Ik doe het ook gerust, maar inderdaad ik kijk altijd wel of niemand het ziet
Mijn moeder is nog veel erger, die boeit het niets, die rijd er gerust met de auto heen en laad het in
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ik doe het niet, zie er meestal niks bij liggen. Maar als ik wat zie, dan bel ik ma, die haalt het wel op. Ik durf het zelf niet
.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ohja vroeger zo vaak (werkte bij een ophaaldienst die dingen voor de rommelmarkt ophaalde, nou er ging mee mee naar huis dan dat er op de markt terrecht kwam hhahahaa). Hier mag je niks meer aan de straat zetten helaas.
Hier mag je het alleen op afspraak aan de weg zetten.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ik heb wel eens twee prachtige antieke Franse stoeltjes uit een container gehaald. (Met toestemming van de eigenaar die ze er net opgooide).We hebben ze hier en daar wat gelijmd en netjes opgepoetst en ze staan nog steeds mooi te zijn. Super toch!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Nee, ik doe het niet, al snap ik wel dat anderen het wel doen. Ik heb net als Andrea, een soort smetvrees voor 2e-hands dingen. Ik zou ook nooit 2e hands kleren kopen. Als ik nieuwe koop gaan ze eerst in de was, je weet nooit wie ze allemaal al gepast heeft. Op een rommelmarkt krijg ik kippevel, al die "vieze" dingen.....zit tussen mijn oren hoor, weet ik wel.
Heb trouwens wel net 2e hands stijgbeugels gekocht, met vering

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Beugels hoef je geen smetvrees voor te hebben hoor hihi. Maar eh, koop jij ook altijd nieuwe auto's dan?Lovemischa schreef:Nee, ik doe het niet, al snap ik wel dat anderen het wel doen. Ik heb net als Andrea, een soort smetvrees voor 2e-hands dingen. Ik zou ook nooit 2e hands kleren kopen. Als ik nieuwe koop gaan ze eerst in de was, je weet nooit wie ze allemaal al gepast heeft. Op een rommelmarkt krijg ik kippevel, al die "vieze" dingen.....zit tussen mijn oren hoor, weet ik wel.

Ik heb zelf nog nooit iets bij het grofvuil vandaan gehaald, meestal als het opgehaald wordt werk ik niet dus ik krijg er nooit wat van mee haha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
koop altijd nieuwe auto's ja 

Baranna 13-5-2006