bijlage paspoort..
bijlage paspoort..
Er stond in 'het fjordenpaard' een stukje over een bijlage dat bij het paspoort moet. Een deel waarin staat of je paard voor consumptie is..
Wat moet er dan precies in zitten??
In Eachann, Elvis en Bente's paspoort zit een pagina die heet 'Medische behandeling' dat is pagina 27 in het paspoort.
Gaat het om die pagina??
Tea's paspoort heeft op pagina 18 de titel: 'Controle op ongeoorloofde middelen en pagina A is een bijlage waarop aangegeven kan worden of je paard voor consumptie is..
Moet hier dan nog een bijlage voor worden aagevraagd??
In Jeskim's paspoort zit ook een bijlage, pag. 20, over consumptie. Jeskim heeft ook nog een vrij nieuw paspoort.. Aangevraagd toen ik haar kreeg zo'n 6 jaar geleden..
Kan iemand mij helpen??
Wat moet er dan precies in zitten??
In Eachann, Elvis en Bente's paspoort zit een pagina die heet 'Medische behandeling' dat is pagina 27 in het paspoort.
Gaat het om die pagina??
Tea's paspoort heeft op pagina 18 de titel: 'Controle op ongeoorloofde middelen en pagina A is een bijlage waarop aangegeven kan worden of je paard voor consumptie is..
Moet hier dan nog een bijlage voor worden aagevraagd??
In Jeskim's paspoort zit ook een bijlage, pag. 20, over consumptie. Jeskim heeft ook nog een vrij nieuw paspoort.. Aangevraagd toen ik haar kreeg zo'n 6 jaar geleden..
Kan iemand mij helpen??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Staat er duidelijk in Es, paspoorten van vóór 2004 hebben zo'n hoofdstuk niet (uitzonderingen daargelaten) en daar moet de bijlage voor worden aangevraagd.
Het is echt een bijlage (heb hem ook in Tjo dr paspoort zitten) met als titel Medische behandeling (pagina a-d).
Bij mij hebben ze hem er achterin tussengedingest dus ff goed je paspoort doorbladeren en kijken of ze hem er al tussen hebben gedaan ergens along the way..
Het is echt een bijlage (heb hem ook in Tjo dr paspoort zitten) met als titel Medische behandeling (pagina a-d).
Bij mij hebben ze hem er achterin tussengedingest dus ff goed je paspoort doorbladeren en kijken of ze hem er al tussen hebben gedaan ergens along the way..
Ik heb het stamboek even gemaild en kreeg terug dat ik goed moet kijken of er al vellen voor medicijnregistratie in het paspoort zitten. Zitten die er niet in dan kan je het paspoort met een lege gefrankeerde envelop opsturen en dan regelen zij de bijlages. Ik wilde even weten hoe ik aan de bijlages moest komen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

- Machteld&Falco
lekker duidelijk weer dan. In het fjordenpaard stond duidelijk de vellen gewoon los aangevraagd konden worden. Ben ook niet zo'n fan van opsturen, maargoed zal er nu wel aan moeten dus.Marijke_ schreef:Ik heb het stamboek even gemaild en kreeg terug dat ik goed moet kijken of er al vellen voor medicijnregistratie in het paspoort zitten. Zitten die er niet in dan kan je het paspoort met een lege gefrankeerde envelop opsturen en dan regelen zij de bijlages. Ik wilde even weten hoe ik aan de bijlages moest komen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik heb net even bij Rosje in het paspoort gekeken en na pag 19 zitten ze er gewoon in. ABCD zijn ze genummerd. Red Bull is toch ook van 96? Dan zal hij ze ook wel hebben...
Morgan!! 

Klopt die is het. Bij die van jouw zit het ook goed dusEsther schreef:Dus het is de bijlage medische behandeling..
Die zit er bij Tea wel in a/b/c/d. Bij Jeskim zit er ook een bijlage in over medische behandeling, maar die zijn gewoon genummerd..

Zie hieronder het mailtje dat ik gekregen heb:
deze pagina is voor medicijnen. U moet eerst
even het paspoort doorlopen of ze erniet inzitten. Het kan zijn dat ze
later zijn toegevoegd met Bladzijde ABCD na pagina 19 of gewoon nummers
hebben. De aanhef van de pagina heeft medische behandelingen.
Mocht het niet in het paspoort zitten dan het paspoort opsturen met een
gefrankeerde retour envelop.
Morgan!! 

Bedankt!!
Ik dacht ook al ,ze zijn toch veel eerder uitgegeven dan 2004, dan zouden ze er niet in moeten zitten, maar het stamboek heeft het weer eens tijdig opgepikt.. Het is wel fijn dat ze vroeg zijn begonnen met het chippen e.d. Dat scheelt nu weer een hoop..
Ik dacht ook al ,ze zijn toch veel eerder uitgegeven dan 2004, dan zouden ze er niet in moeten zitten, maar het stamboek heeft het weer eens tijdig opgepikt.. Het is wel fijn dat ze vroeg zijn begonnen met het chippen e.d. Dat scheelt nu weer een hoop..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik ga die van mij nog een goed nakijken (die van Meline, die van de jongens zijn van 2006 en 2007 en moeten dus goed zijn) en als het niet goed is neem ik het paspoort ook mee naar de hengstenkeuring. Vind dat opsturen altijd griezelig ivm met wegraken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik heb geen bladzijdes met ABCD er in. Ik heb pag. 14 t/m 16 inentingen, pag 17 gezondheidscontroles in laboratoria, pag 18 en 19 controle op ongeoorloofde middelen. En daarna iets met veulen en de eigenaren pagina. Geloof echt niet dat ik hem dan heb.Marijke_ schreef:Ik heb net even bij Rosje in het paspoort gekeken en na pag 19 zitten ze er gewoon in. ABCD zijn ze genummerd. Red Bull is toch ook van 96? Dan zal hij ze ook wel hebben...
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift