Anders als Vera. Ik had het idee dat ze voordat ze naar mij is toegegaan ze niks had. Zou het hier heersen ofzo!
Vera had het hoog en was ook echt op de huid met open plekken enzo en die is zelfs heel even wat kruipel gelopen.
Alinde heeft het echt in de kootholte. Ze heeft wat zwarte korstjesbij allebij de voorbenen en 1 achterbeen. Ik heb niet echt het idee dat het dicht op de huid zit en dat ze er veel last van heeft.
Maarja wat ga ik hier aan doen??? niks?

Ik had zelf het idee om het te wassen met betadine en eens even kijken hoe het er dan uitziet, maar als het allemaal bevroren is kan ik ook niet bij het water dan kan ik natuurlijk wel met emmers gaan slepen (hmm gaat hier toch eens overna denken

Moeten de sokken eraf of gewoon lekker laten zitten en niks erop smeren ik heb echt geen flauw idee!
Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat het er ook aan kan liggen wat voor krachtvoer je erin stopt, maar zoveel krijgt ze niet! Ze krijgt na het rijden (wat maar 3 tot 4 keer op het moment is ivm weer enzo) en natuurlijk nu even helemaal niet 2 weken ivm mijn arm. En dan krijgt ze 1/4 tot 1/3 basisbrok en datzelfde ook muesli is dat teveel dan?
allemaal vragen dus