Zou dit kunnen?
Zou dit kunnen?
Zoals jullie weten zijn Alex en ik 5 weken geleden gevallen.
Nou heb ik het idee dat Alex daar een psychische klap van heeft gehad(lichaamelijk heeft hij niks opgelopen).
Voor onze val hinnekte hij altijd als ik eraan kwam maar na de val heeft hij dat niet 1 keer meer gedaan!
Hij loopt ook niet meer constant achter me aan,heeft meer interesse in de kruiwagen dan voor mij.
Ik vind het een beetje sneu hoe het gegaan is, hij deed goed zijn best, is gevallen,is toen door danielle afgezadeld en weer in de wei gedaan(ik kon het toen niet,dreigde flauw te vallen).
Daarna ben ik 2 weken niet geweest en heeft er iemand anders voor hem gezorgd.
Nu verzorg ik hem alweer 2 weken zelf maar de situatie verbeterd niet.
Net of hij denkt dat ik het hem kwalijk neem,terwijl ik juist het idee heb dat ik hem in de steek gelaten heb.
Ik wil nu wat grondwerk met hem gaan doen om onze band weer wat te versterken,(rijden durf ik met mijn enkel nog niet aan).
Ik vind het zo zielig voor hem dat hij nu zo onzeker is,hij heeft niks fout gedaan.
Wat denken jullie, zou dit kunnen of zie ik spoken????
Nou heb ik het idee dat Alex daar een psychische klap van heeft gehad(lichaamelijk heeft hij niks opgelopen).
Voor onze val hinnekte hij altijd als ik eraan kwam maar na de val heeft hij dat niet 1 keer meer gedaan!
Hij loopt ook niet meer constant achter me aan,heeft meer interesse in de kruiwagen dan voor mij.
Ik vind het een beetje sneu hoe het gegaan is, hij deed goed zijn best, is gevallen,is toen door danielle afgezadeld en weer in de wei gedaan(ik kon het toen niet,dreigde flauw te vallen).
Daarna ben ik 2 weken niet geweest en heeft er iemand anders voor hem gezorgd.
Nu verzorg ik hem alweer 2 weken zelf maar de situatie verbeterd niet.
Net of hij denkt dat ik het hem kwalijk neem,terwijl ik juist het idee heb dat ik hem in de steek gelaten heb.
Ik wil nu wat grondwerk met hem gaan doen om onze band weer wat te versterken,(rijden durf ik met mijn enkel nog niet aan).
Ik vind het zo zielig voor hem dat hij nu zo onzeker is,hij heeft niks fout gedaan.
Wat denken jullie, zou dit kunnen of zie ik spoken????
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
ik denk het wel, maar ik hoor wel vaker dat mensen vinden dat ik de boel "te menselijk" bekijk
Ik weet ook zeker dat Diëgo hard achteruit gegaan is na de dood van Jackie. Hij was al ziek, maar is nooit over dat verlies heen gekomen. De d.a. denkt niet dat het zo werkt, ik denk het wel.............ieder zijn eigen ideeën toch?
Geef hem even wat tijd Annette, komt vast goed! Hoe gaat het nu met je enkel trouwens?

Ik weet ook zeker dat Diëgo hard achteruit gegaan is na de dood van Jackie. Hij was al ziek, maar is nooit over dat verlies heen gekomen. De d.a. denkt niet dat het zo werkt, ik denk het wel.............ieder zijn eigen ideeën toch?
Geef hem even wat tijd Annette, komt vast goed! Hoe gaat het nu met je enkel trouwens?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik denk niet dat een paard de verstandelijke vermogens heeft om het verband te leggen tussen dat hij valt en dat jij hem niet naverzorgd of 2 weken niet meer komt.
Zou me daar ook niet teveel zorgen om maken.
Misschien komt het wel omdat hij 2 weken door een ander gevoerd en verzorgd is, dat hij iets minder op jou gefocussed is? Of straal jij doordat je prive natuurlijk het een en ander te verwerken misschien wel iets uit waardoor hij een beetje op afstand blijft?
Gewoon lekker zoveel mogelijk met hem doen, komt vanzelf wel weer goed!
Zou me daar ook niet teveel zorgen om maken.
Misschien komt het wel omdat hij 2 weken door een ander gevoerd en verzorgd is, dat hij iets minder op jou gefocussed is? Of straal jij doordat je prive natuurlijk het een en ander te verwerken misschien wel iets uit waardoor hij een beetje op afstand blijft?
Gewoon lekker zoveel mogelijk met hem doen, komt vanzelf wel weer goed!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Patricia (Belle)
Dat denk ik ook.. Ik merk het bij Belle ook, als ik haar niet veel aandacht heb gegeven, dan is ze een tijdje super chago (ik heb gevoel dat ze teleurgesteld is.. Na een tijdje als je je pony heeft vertroeteld, komt het echt wel goed tussen jullie.. Geef het de tijd..Viv schreef:Ik denk het tegenovergestelde van krista
Heb het wel vaker meegemaakt namelijk. Kwestie van lekker vertroetelen en er weer lekker voor hem zijn dan komt het helemaal goed.
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
Patricia dat bedoel ik ook, dat het misschien eerder komt doordat ze hem 2 weken niet gevoerd en verzorg heeft. Dat zou Oos ook niet leuk vinden.
Ik bedoelde alleen dat ik denk dat een paard die link met dat vallen niet kan leggen.
Ik bedoelde alleen dat ik denk dat een paard die link met dat vallen niet kan leggen.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Het rare is dat ik dat aan Amber en Aron niet merk,maar Alex is gewoon zo mijn paardje!!
misschien komt het inderdaad door het feit dat ik hem die weken niet verzorgt heb en ik denk dat hij het rijden ook wel mist.
Het kan inderdaad ook best wel eens zijn dat hij voelt dat ik niet lekker in mijn vel zit door de scheiding edg,daar had ik nog niet aan gedacht!
misschien komt het inderdaad door het feit dat ik hem die weken niet verzorgt heb en ik denk dat hij het rijden ook wel mist.
Het kan inderdaad ook best wel eens zijn dat hij voelt dat ik niet lekker in mijn vel zit door de scheiding edg,daar had ik nog niet aan gedacht!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- nancy imka
Ik denk dat hij dat zeker weten voelt ja. Je bent toch anders in je doen en laten! Ik weet wel als ik een slechte dag heb met veel pijn dan is Imka ook altijd voorzichtiger terwijl ik normaal nog wel eens een gooi krijg zo van ja krijg ik nog wat lekkers of nietcolunder schreef: Het kan inderdaad ook best wel eens zijn dat hij voelt dat ik niet lekker in mijn vel zit door de scheiding edg,daar had ik nog niet aan gedacht!

Lekker weer met hem tutten en wandelen in ieder geval leuke dingen gaan doen dan komt het vanzelf goed
dat voelen ze zeker aan. Kan me ook voorstellen dat jij he tzo voelt dat hij naar de val wat meer afstand genomen heeft. Dus jij moet de eerste stap weer zetten en kroelen met hem. kletsen en beetje extra aandacht. Mss is hij gewoon onzeker, mss legt hij die link wel van vallen en 2 weken niet komen. Wie zal het zeggen. gewoon ff lekker verwennen met aandacht. Is hij maarzo weer de oude
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
ik ben er ook sterk van overtuigd dat een paard daar een psychische klap van over kan houden..
Is voor een paard ook een hele schok, de ene val is de andere niet.
idd ik zou ook heerlijk vertroetelen en knuffelen.
Is voor een paard ook een hele schok, de ene val is de andere niet.
idd ik zou ook heerlijk vertroetelen en knuffelen.
Yoehoew YOLIEN (V.RONNIE) BEVALLEN VAN ANTON= FLOW 11-05-2009 OM 23.50UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR